Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-08-12, 13:54
  #13
Medlem
Polis 2

Hejsan jag har hittat polis 2 som log och skräpade. Tänkte börja lira igen. men har ett problem vill göra en iso fil av spelet. Och jag har provat med imgburn. Får upp fel meddelande. någon här som vet hur och vilket program jag kan använda. har gjort iso förr med andra spel. Men det är första gången som jag får problem med detta spel. Tack för hand...
Citera
2017-05-10, 11:06
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ååh, särskilt Polis 1 har jag tänkt på flera gånger senaste åren.
Uppdraget med personen som var funnen i poolen på färjan, och särskilt joggaren som snubblade på liket ute i skogen tyckte jag var skrämmande då.

Var ju inte mer än 9-10 år när jag spelade det.

Någon som vet vart man kan få tag på särskilt Polis 1?
Har letat runt lite med inte funnit något

Edit: Kommer inte riktigt ihåg det tredje fallet i Polis 1, vad var det det handlade om?

Några år sent.. Men var det inte nån som blev ihjälhuggen med en yxa i en sjöbod?
Citera
2018-10-19, 21:52
  #15
Medlem
apedaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowLord
Några år sent.. Men var det inte nån som blev ihjälhuggen med en yxa i en sjöbod?

Nja men misshandlad med trubbigt föremål, du tänker på gula fallet.

Jag sitter på en fysisk kopia av både Polis 1 och 2 varav det senare har lite problem att fungera på min dator.

Nu har jag redan klarat alla fall i ettan och spelat igenom tvåan, dock så har jag kört fast i Polis 3 i andra akten. Någon som kan hjälpa eller har en guide hur ni gick tillväga? Puss <3
Citera
2023-02-02, 09:13
  #16
Medlem
Hej,

Försöker få liv i tråden efter en massa år. Tycker att spelen åldras väl. Polis 1 serien kan jag starta men inte spara av någon anledning. Polis 2 står bara att jag inte kan starta alls, även vid kompabilitet ändring till andra Windows versioner. Polis 3 startar utan problem vid ändring till 800x600 upplösning.
Tydligen finns det 4 olika slut i spelet. Jag har bara lyckats med 3 av dem: Klara av i första akten, att mördaren tar självmord i akt 5 samt "vanliga" slutet i samma akt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback