• 1
  • 2
2013-05-15, 16:17
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Härligt, hallucinogenerna jag postade syns bara vid ett ryggmärgsprov, och det är ingenting du någonsin behöver oroa dig för.

Annars kan du vara snortrippad medans du lämnar provet om du nu vill (sålänge du kan hålla stilen tillräckligt för att de inte ska tro att du är sjuk i huvudet )

Positivt!

Jag skippar det
Citera
2013-05-18, 09:46
Medlem
centralSs avatar
Hur är det med GHB?
Citera
2013-05-19, 21:13
Medlem
okej nu ska jag inte va en moralkärring, men du är 18 år och elitsatsar på längdskidåkning. Är det värt att möjligtvis kasta bort allt de för att få knarka? och som du skrev nu GHB, vafan? ska du knarka så gör de då fan inte så du torskar skolan! lsd, och rc droger... vad jag skulle föreslå är då ist, Racetams. det är läkemedel som ökar mentala förmågan, inte precis men liknande som i filmen Limitless, du skrev att du ville ha motivation. Ta racetams och tripps någon gång och håll dig borta från allt tyngre så gör du dig själv en stor tjänst! dessutom syns ej racetam på sticka och är bara läkemedelsklassat.
Citera
2013-05-19, 21:59
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psao
okej nu ska jag inte va en moralkärring, men du är 18 år och elitsatsar på längdskidåkning. Är det värt att möjligtvis kasta bort allt de för att få knarka? och som du skrev nu GHB, vafan? ska du knarka så gör de då fan inte så du torskar skolan! lsd, och rc droger... vad jag skulle föreslå är då ist, Racetams. det är läkemedel som ökar mentala förmågan, inte precis men liknande som i filmen Limitless, du skrev att du ville ha motivation. Ta racetams och tripps någon gång och håll dig borta från allt tyngre så gör du dig själv en stor tjänst! dessutom syns ej racetam på sticka och är bara läkemedelsklassat.

Jag har ett behov utav att få ett rus ibland. Jag vet att det inte var så genomtänkt där med GHB.

Jag gillar att trippa och då menar jag att gå in rejält, 3st special var senaste trippen. Det gör mig extremt mentalt stark då jag klarar mig genom hela trippen utan att snea osv, jag kan inte riktigt förklara riktigt då mitt tankesätt är extremt annorlunda jämfört med många.

Vad är racetam?
Citera
2013-05-23, 19:47
Medlem
nnnipzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Jag har ett behov utav att få ett rus ibland. Jag vet att det inte var så genomtänkt där med GHB.

Jag gillar att trippa och då menar jag att gå in rejält, 3st special var senaste trippen. Det gör mig extremt mentalt stark då jag klarar mig genom hela trippen utan att snea osv, jag kan inte riktigt förklara riktigt då mitt tankesätt är extremt annorlunda jämfört med många.

Vad är racetam?

Intressant, kika igenom dina inlägg och insåg att vi är lite i samma situation. Riskerar dopingtest men vill trippa på nåt. (för alkohol suger ju).

ja så vad är racetam?
Citera
2013-05-23, 20:41
Medlem
jesper2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av centralS

Vad är racetam?
Google är din vän
Citera
2013-05-25, 19:42
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nnnipz
Intressant, kika igenom dina inlägg och insåg att vi är lite i samma situation. Riskerar dopingtest men vill trippa på nåt. (för alkohol suger ju).

ja så vad är racetam?

Du är nog den ända som är lite som mig, alla andra verkar ju tro att jag är helt blåst som tar droger samt elitsatsar på idrott

EDIT: Alkohol är centraldepprisivt
Senast redigerad av centralS 2013-05-25 kl. 19:44.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in