Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-01-02, 21:17
  #37
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHover
Jaha, då har jag läst ut den här rackaren. Precis som Browns tidigare böcker är den spännande och har en massa plot twists. Helk OK, och klart läsvärd. Känner ett visst behov av att besöka Florens i sommar nu

Men:

I min bok finns det ingen svart prick på sista sidan. Förmodligen ett tryckfel.
Citera
2014-01-03, 21:46
  #38
Medlem
Spyrrans avatar
Jag har läst Dan Browns samtliga böcker, och äger nästan alla. Den enda boken som jag inte riktigt tycker om och den enda som jag saknar i min ägo, det är just Inferno. Dels för att jag för första gången blev trött på miljöbeskrivningen, det var inte någon guidebok eller något som jag ville läsa. Men mest av allt tyckte jag att Inferno började bra, men tappade senare i tempo och handlingen blev inte lika intressant längre. Det blev liksom platt fall, och det är ingen bok som jag vill läsa igen.
Citera
2014-01-23, 09:49
  #39
Medlem
Quipus avatar
Da vinci koden var väl ok men övrig smörja han producerat är ju inte värt pappret det är tryckt på
Citera
2014-03-14, 18:05
  #40
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag köpte den ganska nyligen samt med boken "Den Förlorade Symbolen" den boken tycker jag hittills är mycket intressant och mycket lärdom, spännande med som är svår att sluta läsa.

Dan Brown är grym!
Citera
2015-06-27, 03:02
  #41
Medlem
En sak jag inte förstår
Vem är den klädtillverkare som hjälper sienna till turkiet
Citera
2021-09-13, 11:13
  #42
Medlem
Obekvamstamnings avatar
Inferno känns ju ganska aktuell på ett kul sätt i dessa sprutoman tider. Att tom hanks som spelar huvudrollen i filmen och ryktas vara medlem i illuminati gör det hela än mer tokigt.

Jag ser filmen nu och glädjer mig till att plocka upp dan brown igen.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback