Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-12, 22:25
  #1
Medlem
Tjena!

Ska köra laserdome imorrn haha och undra bara om ni har några tips om hur man är bra eller liksom vad ni brukar göra på laserdome vad är roligt typ?

Har kört förut oså men aa tala ut hörni
Citera
2013-05-12, 22:31
  #2
Medlem
Tainted87s avatar
jadu.. är det deathmatch så se till att para ihop dig med någon i ditt lag, håll västen under väggarna och antingen campa sönder en sektion eller om ni vill ha kul så kör swat stilen och rejda utrymme efter utrymme från 2 håll, oddsen är ju att motståndarn (p12) velar om vem han ska skjuta och ni hinner före.
Citera
2013-05-12, 22:33
  #3
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Finns Laserdome fortfarande ?

Minns att man var där o lajja lite för en sådär 20 år sedan o samtidigt hängde i arcaden
Citera
2013-05-12, 22:38
  #4
Medlem
Asurmans avatar
Ut och panga utav helvete! Så svårt är det inte.
Citera
2013-05-12, 22:38
  #5
Medlem
MrUnderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Finns Laserdome fortfarande ?

Minns att man var där o lajja lite för en sådär 20 år sedan o samtidigt hängde i arcaden


JA det finns fortfarande men vet inte hur attraktivt det är bland ungdomar idag?
Citera
2013-05-12, 22:39
  #6
Medlem
Nu för tiden kör man vuxen varianten
Citera
2013-05-12, 22:41
  #7
Medlem
Inte kört på as länge men älskar fan känslan av o va där inne o va en liten ninja jävel o panga sönder alla
Citera
2013-05-12, 22:44
  #8
Medlem
MrUnderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syntetisktele
Nu för tiden kör man vuxen varianten

Paintball?
Citera
2013-05-12, 22:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChrizyStyle
text.
När vi var små klädde vi oss i svart. Visst västen blinkar och har sig, men svart var bättre än vitt har jag för mig!
Citera
2013-05-12, 23:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
När vi var små klädde vi oss i svart. Visst västen blinkar och har sig, men svart var bättre än vitt har jag för mig!

Ja, svart har jag alltid på mig
Citera
2013-05-12, 23:04
  #11
Medlem
DieAntwoorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrizyStyle
Tjena!

Ska köra laserdome imorrn haha och undra bara om ni har några tips om hur man är bra eller liksom vad ni brukar göra på laserdome vad är roligt typ?

Har kört förut oså men aa tala ut hörni

Jag har några tips:

1. Håll vapnet upp och ner, de kan då inte skjuta på ditt vapen.
2. Jaga INTE motståndaren om han är död, det är så jävla frustrerande, helst inga bråk.
3. Om det är lagmatch, campa och håll ett visst område med din polare. Kolla åt varsitt håll.
4. Ligg ner så mycket du kan.
5. Peppra inte, sikta hellre. (Min specialitet, brukar ha runt 50-60% träffsäkerhet )

Lycka till, lagvinsten är inte det viktiga, det viktigaste är att ha kul.

Citera
2013-05-12, 23:05
  #12
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DegarnII
När vi var små klädde vi oss i svart. Visst västen blinkar och har sig, men svart var bättre än vitt har jag för mig!


Om man är en riktig fegis, ja.


Saknar Laserdome lite, spelade i Linköping några gånger när jag var yngre.
Minns att man kunde hyra stället mellan 20-24 och då var vi fyra lag har jag för mig.

Mycket nöje och nostalgi.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback