Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-11, 15:33
  #1
Avstängd
Här är videon där iranierna skanderar "böneutrop nej, religionsfrihet ja" och "religion segregerar, samhället för alla". "Stoppa politisk islam, annars stoppar den dig" under tiden bönen ljuds.

Alla motdemonstranter samlas där och går inte till motattack då de inser att det inte är svenskar, utan iranier. Rasister är vad vänstern är.

Sedan måste jag ge en eloge till iranierna som vågar stå upp, medan svenskarna sitter där hemma och äter chips.

Videon: http://www.youtube.com/watch?v=wwvqWS29Rlk

Hade det varit svenskar som demonstrerade mot böneutrop så hade väl våldsvänstern, feministerna, afa mfl. hoppat på en. Men när det är iranier så går inte ens våldvänstern till angrepp då det är iranier och invandrare på andra sidan.

Är det här en viktig milstolpe för att stoppa böneutrop, dvs. att invandrare demonstrerar mot böneutrop så våldsvänstern blir förvirrade? Bör vi respektera iranierna och se dem som hjältar? För vilken svensk hade annars vågat demonstrera mot böneutrop?
Citera
2013-05-11, 15:39
  #2
Avstängd
Har de tillstånd att demonstrera? Vad kommer det ha för effekt då vi muslimer redan har fått tillåtelse för att ha böneutrop? Har inte dessa iranier deras egna liv att sköta eller är de så miserabla i deras egna liv att de måste förstöra för andra?
Citera
2013-05-11, 15:42
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Har de tillstånd att demonstrera? Vad kommer det ha för effekt då vi muslimer redan har fått tillåtelse för att ha böneutrop? Har inte dessa iranier deras egna liv att sköta eller är de så miserabla i deras egna liv att de måste förstöra för andra?
Iranierna har flytt islams förtryck i deras egna länder och vet vad en enda böneutrop kan innebära. Titta Iran, vem trodde att bonden khomeini helt plötsligt skulle förvandla ett modernt Iran till en i mängden av stenåldersländer i mellanöstern. Detta vill inte iranier uppleva igen förstår du väl? De har ju upplevt detta själva och är mer benägna än svenskar att ta tillfället i akt och göra allt i sin makt för att förhindra att islam influerar sig i samhället på politiskt nivå.

Eller du kanske tror att varenda iranier flydde till Sverige bara sådär? Är du påläst om jag får fråga?

Roligt att t.o.m. de flesta som flydde från islam i Iran är vänster medan idiotvänstern i Sverige inte upplevt islam som det är. Men vänstern i Sverige kommer gå till samma öde när de inser hur begränsad deras frihet kommer att bli när islam väl tagit kraft politiskt.
__________________
Senast redigerad av J-Ce 2013-05-11 kl. 15:44.
Citera
2013-05-11, 15:44
  #4
Avstängd
Margaerys avatar
Mycket bra att det är inbördeskrig mellan babbarna.

Vänstern blir helt snurriga i huvudet.
Citera
2013-05-11, 15:46
  #5
Avstängd
Fukaeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Iranierna har flytt islams förtryck i deras egna länder och vet vad en enda böneutrop kan innebära. Titta Iran, vem trodde att bonden khomeini helt plötsligt skulle förvandla ett modernt Iran till en i mängden av stenåldersländer i mellanöstern. Detta vill inte iranier uppleva igen förstår du väl? De har ju upplevt detta själva och är mer benägna än svenskar att ta tillfället i akt och göra allt i sin makt för att förhindra att islam influerar sig i samhället på politiskt nivå.

Eller du kanske tror att varenda iranier flydde till Sverige bara sådär? Är du påläst om jag får fråga?

Roligt att t.o.m. de flesta som flydde från islam i Iran är vänster medan idiotvänstern i Sverige inte upplevt islam som det är. Men vänstern i Sverige kommer gå till samma öde när de inser hur begränsad deras frihet kommer att bli när islam väl tagit kraft politiskt.
Iranierna flydde iran innan revolutionen på 70talet TS
Citera
2013-05-11, 15:47
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Iranierna har flytt islams förtryck i deras egna länder och vet vad en enda böneutrop kan innebära. Titta Iran, vem trodde att bonden khomeini helt plötsligt skulle förvandla ett modernt Iran till en i mängden av stenåldersländer i mellanöstern. Detta vill inte iranier uppleva igen förstår du väl? De har ju upplevt detta själva och är mer benägna än svenskar att ta tillfället i akt och göra allt i sin makt för att förhindra att islam influerar sig i samhället på politiskt nivå.

Jag är oerhört ledsen för vad de har gått igenom och det är inget Islam som religion alls förespråkar, utan det är sjuka människor som i Islams namn sprider fördärv och skapar oordning i samhället. De iranier som inte är muslimer har lika mycket rätt som muslimer att leva i fred i sitt muslimska land. Det är vad min religion säger. Vi har bara haft oturen att de så kallade "muslimer" utnyttjar vår religion.
__________________
Senast redigerad av Cal00 2013-05-11 kl. 15:49.
Citera
2013-05-11, 16:01
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cal00
Jag är oerhört ledsen för vad de har gått igenom och det är inget Islam som religion alls förespråkar, utan det är sjuka människor som i Islams namn sprider fördärv och skapar oordning i samhället. De iranier som inte är muslimer har lika mycket rätt som muslimer att leva i fred i sitt muslimska land. Det är vad min religion säger. Vi har bara haft oturen att de så kallade "muslimer" utnyttjar vår religion.
Samma lösa argument som alla muslimer använder sig av... "de tolkar fel buhuhuhuh"

Är lösningen då att muslimer förespråkar iden om politisk islam? Det är som sagt skillnad då jag talar om politisk islam vilket jag nämnde... fan var lite mer påläst innan du yttrar dig om dessa saker.

Hur kommer det sig då att muslimerna i sina hemländer förespråkar att man tar kål på det sekulära systemet som i Turkiet? Hur kommer det sig då att man förespråkar stening av kvinnor? Du tror på allvar att varenda muslim förknippar islam med frihet? Muslimer födda i västvärlden ska inte yttra om dessa saker som du.
Citera
2013-05-11, 16:14
  #8
Medlem
Muhamedssons avatar
Ännu en gång får man det bekräftat att iranier är ett bra folk.
Citera
2013-05-11, 16:28
  #9
Medlem
VemSaDets avatar
Från ''vänstern'' var det en tyst manifestation!
Och dem där iranierna kan gå gräva bort sig från jorden smuts folk!!
Citera
2013-05-11, 16:36
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSaDet
Från ''vänstern'' var det en tyst manifestation!
Och dem där iranierna kan gå gräva bort sig från jorden smuts folk!!
Jaha, så varför gick då inte vänstern till angrepp EFTER böneutropet i så fall?
Citera
2013-05-11, 16:44
  #11
Medlem
Roburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fukaeri
Iranierna flydde iran innan revolutionen på 70talet TS

Flera av de iranier jag känner tillhör familjer som flydde något år efter revolutionen 1979, i och med att Khomeini bekände färg.
Citera
2013-05-11, 16:52
  #12
Avstängd
Fukaeris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robur
Flera av de iranier jag känner tillhör familjer som flydde något år efter revolutionen 1979, i och med att Khomeini bekände färg.
Jaha? Med det vill du säga att det jag säger är fel?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback