Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2016-08-07, 15:35
Bannlyst
Jobbar Roger Haddad åt främmande makt? Har Roger Haddad verklige lojalitet emot Svenska folket?
Citera
2016-08-07, 17:45
Medlem
Jag tycker Haddad brukar vara vass och vettig i riksdagen. Att han inte håller med Kent Ekeroth är en självklarhet. Om han gjort det hade det varit ett självmord för både honom och L. Åtminstone hade det blivit uteslutning.
Citera
2018-02-05, 10:09
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Enda frågan kring den här hetsiga liberala riksdagsmannen är hur han kan heta Roger när han är född i Libanon?

Är det liksom fritt att byta namn hur som helst ifall man råkar vara född i Mellanöstern?
Citera
2018-02-05, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salavat-Julayev
Enda frågan kring den här hetsiga liberala riksdagsmannen är hur han kan heta Roger när han är född i Libanon?

Är det liksom fritt att byta namn hur som helst ifall man råkar vara född i Mellanöstern?

Det är mycket vanligt med "västerländska" kristna namn som Roger, Philip, George, osv bland kristna libaneser, syrier och assyrier. Många anglifierar deras arabiskt kristna namn, som t.ex Boutros till Peter(Petrus).
Citera
2019-02-13, 10:26
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Är han släkt med Prescilia Haddad på SVT ?
Citera
2020-10-27, 16:38
Medlem
Farbaute666s avatar
Något nytt om RH, eller har han hållit sig i skinnet på sistone?
Citera
2021-02-16, 20:12
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Något nytt om RH, eller har han hållit sig i skinnet på sistone?

Hans brorson i gigantisk ekonomisk brottshärva i mångmiljardklassen. Efterlyst. Lär vistas i Dubai. Brorsonen alltså.
Citera
2021-02-17, 10:42
Medlem
Farbaute666s avatar
Ja, jag hade sett den kopplingen, även om jag inte var helt klar över det exakta släktförhållandet.
Men R.H. själv då, det var ju lite "grooming-varning" för ett antal år sedan, men inget nytt som jag har sett på sistone.
Citera
2021-02-17, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Hans brorson i gigantisk ekonomisk brottshärva i mångmiljardklassen. Efterlyst. Lär vistas i Dubai. Brorsonen alltså.
Brorsonen är misstänkt för exakt samma brottslighet som Roger skrev om, i detalj, ett par år tidigare. Känns som att brorsonen fått lite tips om hur det ska göras genom farbror Roger. Vore han inte "etnisk" skulle media skrika i högan sky just nu och begära att han avgår.
Citera
2025-03-18, 16:36
Medlem
ÄCKLIGT vad de "goda" men oerhört naiva Liberalerna plockar in folk från MENA i sina ledoch topp positioner..
Finns det verkligen INTE några etniska svenskar eller handlar allt om röstmaximering och klaninröstning ?

Vad gör denne gynnare nu för tiden ? Har han något riktigt arbete ?

https://riks.se/nyheter/v%C3%A4ster%C3%A5sbolag-d%C3%B6ms-till-att-%C3%A5terbetala-15-miljarder-till-staten-%C3%A4garen-har- flytt-till-libanon
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in