Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-05-10, 18:51
Medlem
Arthass avatar
Roger Haddad.

Nu anklagad för att ha varit för intim med förmodade LUF:are som söker mångkultur och spänning, men tydligen inte gillade den libanesiska raggningstekniken.

Vad har han gjort politiskt och vad tror ni om de (påstådda) sexuella inviterna kostar politiskt?

Artikel: http://www.aftonbladet.se/incoming/article16754442.ab
Citat:
– Det här är ingenting som Folkpartiet kommer att kunna acceptera om det upprepas, säger Anders Frostell,
Wiki:http://sv.wikipedia.org/wiki/Roger_Haddad
Senast redigerad av Arthas 2013-05-10 kl. 18:55.
Citera
2013-05-10, 19:16
Medlem
Knullkungens avatar
Han är ledamot i rikspolisens styrelse så de kan väl ta ev. förhör i samband med ett styrelsemöte.
Citera
2013-05-10, 19:25
Medlem
Heidreks avatar
Nu hakar även Expressen på genom att citera Aftonbladets avslöjande. Själv säger Haddad:
Citat:
– Jag vill börja med att säga att jag blivit utsatt för både hot, påståenden och bedrägerier från alla möjliga håll tidigare. Jag vet inte exakt vad personerna anfört. Jag har aldrig träffat personerna i fråga heller. Det handlar om kontakter på Facebook om att ta en fika eller äta lunch i riksdagen. Det är på den nivån.
Blir intressant att se vad som skrevs i de mail som skickats från Haddad, man får väl anta att de som anklagar honom har dessa kvar.
Citera
2013-05-10, 19:31
Medlem
Folkpartiet visar sitt rätta ansikte, som jag trodde är de ett peddofilparti full med sexförbrytare. Eller kan det vara så konstigt att det här är en ensam persons gärning, och behöver inte spegla partiets åsikter? Men nä, så kan det ju inte vara.
Citera
2013-05-10, 19:52
Medlem
Låt han ragga lite. Förre M-ledaren Ulf Adelsohn var 31 år när han spräckte 17-åriga Lena Liljeroths(numera Adelsohn Liljeroth) mödomshinna.

Att ungdomsförbundet fungerar som en sexuell resurs är ytterst vanligt ibland leder det även till långa äktenskap.
Citera
2013-05-10, 19:56
Medlem
buttnutters avatar
Nämen! Har inte FP någon nolltolerans alls?
Citera
2013-05-10, 20:04
Medlem
Gizurs avatar
Haddad har två förklaringar, verkar det som. Antingen handlar det om att de vill sätta dit honom (kopplingen han gör med "hot och bedrägerier"), eller så har man missförstått hans fika/lunch-inbjudningar.
Citera
2013-05-10, 20:37
Moderator
Siegfrids avatar
Påminner mej om en socialdemokratisk minister som brukade ragga på SSU:are med repliken "vill du veta hur det känns att ligga med en minister".
Citera
2013-05-10, 20:39
Medlem
Hot och bedrägerier? Ha,ha..Anfall är bästa försvar..Han sparar inte på krutet. Finns de mejl om dessa hot och bedrägerier han anser sig blivit utsatt för?
Citera
2013-05-10, 20:51
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad det beror på, jag blev uppringd av en annan vän i ungdomsförbundet som blivit uppringd av en annan som nästan hade bett honom om att ringa in till partiet och säga saker. Då sa kompisen ifrån. Jag vill inte använda det ordet, men jag hoppas det inte finns något annat syfte med det här.
Vad är ordet han inte vill använda? Rasism? Konspiration?
Citera
2013-05-10, 20:59
Medlem
Haldus avatar
Ullenhag får ta denna kulturberikare i örat. Självklart har han offerkoftan på sig.
Citera
2013-05-10, 21:35
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haldu
Ullenhag får ta denna kulturberikare i örat. Självklart har han offerkoftan på sig.

Ja, bara en tidsfråga innan Haddad från Libanon halar fram rasistkortet.

Förhoppningsvis finns sexinviterna sparade nånstans. Lyckades man gräva fram allting rörande den s k järnrörsskandalen borde man kunna prestera några pikanta mail från Haddad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in