Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-13, 21:42
  #97
Medlem
benqans avatar
Finns ett co-op läge nu. Någon som testat?
Citera
2014-11-30, 20:05
  #98
Medlem
kaffemedsockeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benqan
Finns ett co-op läge nu. Någon som testat?

Japp. Det är lite frustrerande när man inte ser ödlor och harar som min kompis ser. Fiskar är tydligen helt obefintliga enligt min vän. Och sen har vi ju det där med att spara och sen gå in igen. Det går att spara och starta upp sin by igen, men hur i helvete ska man bära sig åt för att komma in i samma game? Som det är nu så blir det singleplayer för båda... antar att det fixar sig när det har kommit igång lite mer.

Annars är det jävligt kul.

Händer ju hela tiden att kannibalerna försvinner helt och då blir allting tråkigt. Om man ger fan i dem så står det till slut hur många som helst utanför ens by.
Citera
2014-11-30, 21:03
  #99
Medlem
Detta spelet hade jag missat helt.... tackar för tipset ska verkligen kolla upp detta =)
Citera
2014-12-07, 08:58
  #100
Medlem
Kafferastens avatar
Kommer till PS4 också. Hoppas dom fixar alla buggar och sånt som folk klagar på här i tråden tills spelet är klart. Konceptet är ju helt klart intressant.
Citera
2014-12-07, 09:03
  #101
Medlem
blofeld88s avatar
Skogsmiljö nattetid är inte alltid en höjdare. Hur scary är spelet?
Citera
2015-04-05, 10:15
  #102
Medlem
SWEDiSHITs avatar
Bumpar tråden lite lätt. Va ett tag sen jag spelade nu, har missat ett par patchar tror jag. Men överlag tycker jag det blir bättre och bättre. Det är uppenbart mer anpassat för singleplayer atm men det kommer mer och mer till co op med. Spelar mest med polare så blir inte speciellt mycket singleplayer. Gillar verkligen den här typen av spel. Ska bli kul när det verkligen blir rullians på saker man kan bygga och uppgradera osv. Spelet är ju mer spännande i början när man är ny men det blir fasen läskigt när det börjar skymma och man står och hugger träd för glatta livet och vänder sig om med en stock på axeln för att upptäcka en hel stam med infödingar står och glor på en xD Sen kan man ju utforska grottor när man blivit lite mer rutinerad. Roligare om man är fler kan jag tycka men överlag kul spel.
Citera
2015-08-21, 21:26
  #103
Medlem
HerrRandoms avatar
Jag och polarn har tankat hem detta, vi vill lira co-op, går de att fixa elr lär vi köpa de?
Citera
2016-09-01, 00:33
  #104
Medlem
Upptäckte detta spel nyligen men har ingen dator att spela på.

Kan någon snälla förklara för mig hur dom lyckats göra ett spel där man kan bygga var som helst?

Vad händer om man hoppar in i spelet och det är någon annan inne på servern som byggt jusst där du byggt?

Lite svårt att googla fram info man hittar bara massa info om skogen...
Citera
2016-09-01, 15:12
  #105
Medlem
Freebss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Upptäckte detta spel nyligen men har ingen dator att spela på.

Kan någon snälla förklara för mig hur dom lyckats göra ett spel där man kan bygga var som helst?

Vad händer om man hoppar in i spelet och det är någon annan inne på servern som byggt jusst där du byggt?

Lite svårt att googla fram info man hittar bara massa info om skogen...
Där du har byggt kan ingen annan bygga. Eller dom kan ju bygga ut det om dom vill.
Citera
2016-09-02, 03:40
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freebs
Där du har byggt kan ingen annan bygga. Eller dom kan ju bygga ut det om dom vill.
Så ALLA kommer se det jag byggt? Jag menar du, mamma, Mogambo i Afrika, Bill Gates, heroinisterna i rysslands ghetton samt horan i thailand???
Citera
2016-09-07, 11:12
  #107
Medlem
[quote=Logz|58355734]Så ALLA kommer se det jag byggt? Jag menar du, mamma, Mogambo i Afrika, Bill Gates, heroinisterna i

Om alla dessa spelar på just din server, ja.

Det är inte ett massive mmo med miljontals spelare på samma mapp/server
Citera
2016-10-13, 19:58
  #108
Medlem
postkrans avatar
Hur fungerar det med nya patcher och ens värld när man lirar det nertankat gratis?

Kan man föra över save filer eller kommer man bli illa tungen att börja om på nytt när nästa update kommer?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback