Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-20, 09:08
  #469
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdangstrut
Hur mycket har hon opererat sig egentligen? Hon ser så fruktansvärt sönderopererad ut. Håret är oäkta, tänder fejk, näsan opererad många gånger, kindben, läppar osv..tror inte det finns något som är äkta på den där kvinnan. Tvivlar på om hon ens är en kvinna?

Brösten också! Shellback som betalat allt så klart.
Citera
2015-08-21, 00:06
  #470
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Brösten också! Shellback som betalat allt så klart.

Rumpan verkar ha fått sin egen dos av implantat också eftersom den liksom brösten har blivit mer "välpumpad" med tiden och det är tydligen inte heller frågan om någon naturlig viktökning, frågan är bara om herr Shellback ångrar sin sponsring ?
Citera
2015-08-21, 11:14
  #471
Avstängd
Drdangstruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamnkaka
Brösten också! Shellback som betalat allt så klart.


Då är hon som jag misstänkte 100% plast. Mer eller mindre hela ansiktet samt brösten och rumpan är plastikopererade. Inte nog med det, håret är fejk hon använder lösfransar, lösnaglar, botox/fillers och har porslintänder. Michael Jackson framstår som "naturlig" jämfört med Rebecca stella och då är det fan illa.
Citera
2015-08-21, 11:33
  #472
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drdangstrut
Då är hon som jag misstänkte 100% plast. Mer eller mindre hela ansiktet samt brösten och rumpan är plastikopererade. Inte nog med det, håret är fejk hon använder lösfransar, lösnaglar, botox/fillers och har porslintänder. Michael Jackson framstår som "naturlig" jämfört med Rebecca stella och då är det fan illa.

Din ytliga jävel. Ändå så sitter du där med snoppen i hand.

On topic; tror inte hon har efterfrågat att vara en förebild, dock tycker jag hon är en långt bättre förebild än t.ex. Kakan "monstret" Hermansson.

RS är riktigt jävla het trots plastikoperationer.
Citera
2015-08-29, 08:13
  #473
Medlem
Hamnkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoteniFoten
Har sett henne nån gång på stan. Hon har alltid 13 kilo smink på sig och solbrillor på. Ser allmänt efterbliven ut. Har även märkt att hon verkar ha en förkärlek till att retuschera sina bilder så in i helvete. Både kropp och ansikte ser bättre ut på bild än irl tyvärr..Hon är även väääldigt skönhetsopererad både här och där. Så mycket botox i nyllet så hon knappt kan le längre.


I övrigt är hon inte speciellt snygg eller attraktiv.

Jo jag håller med. Tycker det är riktigt fult när man ser på plastikopererade människor att de har gjort något ingrepp. Det ser så himla onaturligt ut vilket leder till mindre attraktivitet. Bara män med låga standards som varken ser att hon är opererad som fan eller tycker hon är snygg som finner henne attraktiv.
Citera
2015-08-30, 15:00
  #474
Medlem
montevideos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Jag håller med kritiken mot henne. Hon är ingen bra förebild. Det är lätt att tjäna pengar på att bara förmedla yta och operationshets. Det gör en inte till en bra förebild. Det enda hon gör är att pressa unga tjejer till att operera sig, fokusera på yta och till träningshets. Varenda bild på henne andas onaturlighet.
Om man som hon har en plattform, där man kan påverka rätt så många unga tjejer, varför då enbart förmedla yta och utmanande bilder? Vilken bild är det hon vill att unga tjejer ska ha om hur en kvinna ska vara? Sexuellt utmanande, opererad?


så jävla tröttsamt. hon har inte bett om att få vara någon förebild!

jag tycker att hon är fantastisk för hon gör vad hon vill, oavsett vad folk tycker. exakt det här handlar feminism om. att man ska få vara precis som man vill, opererad eller inte, utan att det ska komma några personer som bah "ah, hon är snygg men det är liiite för mycket". VARFÖR BRYR NI ER?

för övrigt är det fel på att vara sexuellt utmanande? om det är något som är fel är det när ni män inte fattar att vi säger nej till er.
Citera
2015-08-30, 16:57
  #475
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
så jävla tröttsamt. hon har inte bett om att få vara någon förebild!

jag tycker att hon är fantastisk för hon gör vad hon vill, oavsett vad folk tycker. exakt det här handlar feminism om. att man ska få vara precis som man vill, opererad eller inte, utan att det ska komma några personer som bah "ah, hon är snygg men det är liiite för mycket". VARFÖR BRYR NI ER?

för övrigt är det fel på att vara sexuellt utmanande? om det är något som är fel är det när ni män inte fattar att vi säger nej till er.

Vad är fantastiskt? En person som har opererat sig? Förstorat läpparna? Brösten? Som lever enbart på yta? Hon har en plattform för många unga tjejer och hon använder den genom att vara utseendefixerad och ytlig. Hon är ingen förebild. Hon lever enbart på att sälja sex. Hennes blogg har inget innehåll som kan göra henne till en förebild.
När så många tjejer lider av komplex över sina kroppar, lider av ätstörningar, osäkerhet så gör hon ingenting för att få dem att känna sig bättre. Tvärtom. Det är människor som hon som skapar utseendehetsen bland ungdomar.
Men hon säger ju inte att man så vara precis som man vill, hon säger att man ska vara ytlig, opererad, spruta in medel i läpparna och leva på sin kropp.
Och nej jag är inte man, jag är kvinna.
Jag har också varit tonåring. Jag vet hur osäker man kan vara över sin egen kropp och vem man ska vara. Personer som Rebecca Stella påverkar unga tjejer åt helt fel håll.
Hon säger inte "var nöjd med den du är". Hon säger att man ska leva upp till en slags bild av hur en kvinna ska vara, något som ingen kan leva upp till, inte ens hon själv eftersom hon opererat sig.
Citera
2015-08-30, 17:25
  #476
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
så jävla tröttsamt. hon har inte bett om att få vara någon förebild!

jag tycker att hon är fantastisk för hon gör vad hon vill, oavsett vad folk tycker. exakt det här handlar feminism om. att man ska få vara precis som man vill, opererad eller inte, utan att det ska komma några personer som bah "ah, hon är snygg men det är liiite för mycket". VARFÖR BRYR NI ER?

för övrigt är det fel på att vara sexuellt utmanande? om det är något som är fel är det när ni män inte fattar att vi säger nej till er.

Och tyvärr för dig och dina gelikar så är vi många här på FB och ute i verkliga livet som säger nej tack till fröken RS och de ideal hon verkar förespråka med plastikoperationer, läppfillers, implantat i pattar och röv , frågan är bara om en inskränkt liten stackare som du kan ta in detta ?

VARFÖR BRYR DU DIG SJÄLV ?
Citera
2015-08-30, 20:36
  #477
Avstängd
Drdangstruts avatar
Hon har även implantat i rumpan. Vilket man ser om man jämför med bilder på hennes röv på äldre bilder och nutida bilder. Undrar om det ens finns någon del av kroppen som inte är opererad? Hela hon känns fruktansvärt äcklig. En betydelselös wannabee som knappt någon känner till och som ägnar 24 om dygnet på plastikoperationer.
__________________
Senast redigerad av Drdangstrut 2015-08-30 kl. 20:45.
Citera
2015-08-31, 10:02
  #478
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montevideo
så jävla tröttsamt. hon har inte bett om att få vara någon förebild!

jag tycker att hon är fantastisk för hon gör vad hon vill, oavsett vad folk tycker. exakt det här handlar feminism om. att man ska få vara precis som man vill, opererad eller inte, utan att det ska komma några personer som bah "ah, hon är snygg men det är liiite för mycket". VARFÖR BRYR NI ER?

för övrigt är det fel på att vara sexuellt utmanande? om det är något som är fel är det när ni män inte fattar att vi säger nej till er.

Håller med fullständigt.
Det är ett jävla hycklande bland FBs "pojkar". Är man ful är man en kossa, är man snygg är man en hora. De sitter sen framför datorn runkandes till RS och lipar att de inte kan få en brud. Haha..patetiskt.
RS är het som fan, sen om hon är plastikopererad, vem fan bryr sig, det är hennes egna val.
Hon har ju kommit längre i livet än FBs "pojkar".

Man ska "hylla" skönhet, men FBs pojkar vill väl bara ha tjejer som bär burkah, de blir ju så provocerade annars. Åk till Irak era patetiska jävlar!
Citera
2015-08-31, 13:25
  #479
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Håller med fullständigt.
Det är ett jävla hycklande bland FBs "pojkar". Är man ful är man en kossa, är man snygg är man en hora. De sitter sen framför datorn runkandes till RS och lipar att de inte kan få en brud. Haha..patetiskt.
RS är het som fan, sen om hon är plastikopererad, vem fan bryr sig, det är hennes egna val.
Hon har ju kommit längre i livet än FBs "pojkar".

Man ska "hylla" skönhet, men FBs pojkar vill väl bara ha tjejer som bär burkah, de blir ju så provocerade annars. Åk till Irak era patetiska jävlar!

Du är naturligtvis kompis med henne. Ingen annan kan tycka att hon är het - utom möjligtvis på bilder som är groteskt tillfixade.
Citera
2015-08-31, 14:21
  #480
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Håller med fullständigt.
Det är ett jävla hycklande bland FBs "pojkar". Är man ful är man en kossa, är man snygg är man en hora. De sitter sen framför datorn runkandes till RS och lipar att de inte kan få en brud. Haha..patetiskt.
RS är het som fan, sen om hon är plastikopererad, vem fan bryr sig, det är hennes egna val.
Hon har ju kommit längre i livet än FBs "pojkar".

Man ska "hylla" skönhet, men FBs pojkar vill väl bara ha tjejer som bär burkah, de blir ju så provocerade annars. Åk till Irak era patetiska jävlar!

Ja man ska självklart hylla äkta skönhet men det är svårt att uppskatta "skönheten" hos människor som tillbringar sitt liv med att genomgå diverse operationer och läppjobb för att nämna några ingrepp, t.o.m håret och ögonfransarna verkar vara fejk i detta fall.

Likna det hela vid dopade idrottsmän, deras prestationer är värda noll och detsamma borde gälla "modeller" och "bloggare" som knappt går att känna igen jämfört med hur dom såg ut tidigare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback