Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-03, 00:31
  #409
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag tycker ni är onödigt negativa. På sätt och vis är hon en hårt arbetande företagare som verkar hyfsat framgångsrik vid en snabb bedömning. Hon kränger kläder och har på något vis lyckats få en åtråvärd (kanske betald?) annonsplats på en av Sveriges största sajter. Bra jobbat!

Jag är inget större fan och förstår inte heller vad som är så intressant med henne, men någon fokusgrupp tilltalas av hennes blogg kan man anta.

Sen är ju det där med utseende alltid en subjektiv bedömning, men jag är ganska säker på att flertalet bedömare anser att hon är "snygg".

Vi ska vara ohyggligt kritiska för bloggen är som jag tidigare påpekat inget annat än en förtäckt reklamplats för kläder och annat, möjligheten finns helt uppenbart att expressen fått till en deal med folket bakom damen och de företag hon representerar, du ställer dig ju själv frågan om den "åtråvärda" annonsplatsen på en av Sveriges sajter är betald ?

Det finns inget intressant med henne och det är djupt irriterande att behöva mötas av lättklädd reklam för bloggen (ett billigt och utslitet trick för att locka läsare) när man endast vill förkovra sig i nyheter och annat matnyttigt på expressen.se, kan tänka mig att tidningen har dåliga finanser och därigenom bereder plats åt såna här bloggar som i sin tur kanske betalar för att bli sedda ?

Hon får vara hur snygg som helst efter alla skönhetsingrepp, hårförlängningar, fillers, botox, tatueringar, bröstlyft osv, det är inte det saken gäller utan att expressen försöker lura på läsare någonting som bara handlar om ren och skär billig yta utan något innehåll av värde och inte undra på att folk reagerar som här i tråden, elaka påhopp är självklart inte ok men seriös kritik kan aldrig någonsin vara obefogat




http://www.dn.se/ekonomi/70-tjanster-bort-pa-expressen/
Citera
2015-02-03, 09:21
  #410
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Ska vi behöva ha henne i Let's dance nu också?

Det vore ju otroligt roligt med en "SUPERDUPERCHOCK" för Stella Flashback går ihop och röstar hem henne i första avsnittet
Citera
2015-02-04, 18:58
  #411
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Mycket missunsamma jantelagskommentarer i tråden.

Jag tycker ni är onödigt negativa. På sätt och vis är hon en hårt arbetande företagare som verkar hyfsat framgångsrik vid en snabb bedömning. Hon kränger kläder och har på något vis lyckats få en åtråvärd (kanske betald?) annonsplats på en av Sveriges största sajter. Bra jobbat!

Jag är inget större fan och förstår inte heller vad som är så intressant med henne, men någon fokusgrupp tilltalas av hennes blogg kan man anta.

Sen är ju det där med utseende alltid en subjektiv bedömning, men jag är ganska säker på att flertalet bedömare anser att hon är "snygg".

Företagare? På vilket sätt då? genom att operera brösten och puffa upp de på varenda bild? Att klä sig utmanande? Att ha opererat sig uppenbart flera gånger? Det finns många som säkert skulle kunna mycket pengar också på att klä av sig helt på en blogg, det betyder inte att de är företagare.
Hon kanske är snygg för vissa, men jag tycker att hon ser billig ut. Hon ser ut som en porrskådis, men visst en del killar gillar väl sådana billiga tjejer.
Om man nu uppenbart siktar på unga tjejer som publik, så vore det ju roligt om man hade någon form av budskap också och inte bara uppmuntrade till skönhetsoperationer, ångest över sin kropp, osv.
Citera
2015-02-04, 22:31
  #412
Medlem
Ribblods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Företagare? På vilket sätt då? genom att operera brösten och puffa upp de på varenda bild? Att klä sig utmanande? Att ha opererat sig uppenbart flera gånger? Det finns många som säkert skulle kunna mycket pengar också på att klä av sig helt på en blogg, det betyder inte att de är företagare.
Hon kanske är snygg för vissa, men jag tycker att hon ser billig ut. Hon ser ut som en porrskådis, men visst en del killar gillar väl sådana billiga tjejer.
Om man nu uppenbart siktar på unga tjejer som publik, så vore det ju roligt om man hade någon form av budskap också och inte bara uppmuntrade till skönhetsoperationer, ångest över sin kropp, osv.

Agreed. Får en hatiska tankar i mitt huvud när jag ser bilderna på henne.

Citera
2015-02-23, 09:09
  #413
Medlem
Clintdegroins avatar
Let´s Dance?!? Verkligen? Bah, I don´t have time for this..
Citera
2015-02-25, 16:03
  #414
Medlem
Mumsemumss avatar
Värre hängbröst har jag inte sett! Och Stella visar upp dem som de inte fanns!
Citera
2015-02-25, 18:28
  #415
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfelina
Ja, tragiskt. Operera! Och fixa hästbettet när du är på gång!

Nämen vad säger du? Hon ÄR ju nästan nyopererad! Inte hänger de väl redan?
Citera
2015-02-27, 22:01
  #416
Medlem
David_Ss avatar
Hon är en brud som knullat sig till sin karriär enligt rykten.
Dessutom extremt ytlig och ser ner på människor som inte ser ut som fotomodeller, riktig idiot enlig mig.
Citera
2015-02-28, 14:59
  #417
Medlem
Ereses avatar
Hennes min när hon får veta av programledaren att hon "ligger risigt till" var en fröjd att se.
Citera
2015-02-28, 15:46
  #418
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar om Rebecca Stella sammanfogade.

/Moderator
Citera
2015-02-28, 19:18
  #419
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erese
Hennes min när hon får veta av programledaren att hon "ligger risigt till" var en fröjd att se.

hon tittade ju ner i golvet hela tiden, vissa byten såg väldigt onaturliga ut också. Att hon sen blir förvånad över sina låga poäng är rätt så komiskt. Snacka om Dunning–Kruger.
Citera
2015-02-28, 22:49
  #420
Medlem
Ereses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockBagel
hon tittade ju ner i golvet hela tiden, vissa byten såg väldigt onaturliga ut också.

Förstår inte att hon ens kom med. Jag tror att åka ut först skulle vara det bästa för henne. Rentav nyttigt. En liten dos av den bistra verkligheten utanför hennes perfekta låtsasvärld.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback