Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
För mig känns det som att jag testat det mesta. Det läkarna föreslår nu är Lithium och det är verkligen inte något jag vill äta. Har nog aldrig hört någon säga något bra om det. Mest att folk blir som grönsaker och blir feta. Gick upp jätte mycket i vikt när jag åt antidepp som aldrig gav någon effekt... Så jag vet inte vad jag ska hitta på. Känns som man bara vill punda ner sig eller något...
Om jag blev fri från min yrsel någotsånär (behöver inte bli 100% men så den mildare iaf) skulle jag meditera som en jävla galning. kanske värt att prova? Hört mycket gott om det och haft positiva effekter själv de perioder jag faktiskt "stuck by it".
Grejen är ju också att jag ofta tänkt att jag "vill" dö när jag varit deprimerad eller haft rejäl ångest. Men egentligen ville jag ju aldrig det, det var bara bullshit. Det fattar jag nu när jag verkligen inte vet om jag kommer kunna leva mer. Känns ofta helt outhärdligt att känna och tänka såhär.
Så hoppas du försöker med meditation och allt annat som eventuellt KAN hjälpa, för man får ju bara ett liv och jag mår skit över all tid jag spenderade på värdelösa saker och på att må dåligt. Det ger mycket ånger ^^