Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-06, 02:48
  #49
Medlem
Jag blir kreativ, speciellt om jag är själv. Är najs att sitta själv och skriva texter och en massa annan skit.
Citera
2016-12-06, 04:27
  #50
Medlem
Stormakts avatar
Måla eller gör musik är alltid skoj! Tinder är skoi, går att snö där hur länge som helst Ta en lång promenad och lyssna på nåt nice gör playlists på soundcloud, sortera grejer.
Citera
2016-12-06, 22:36
  #51
Avstängd
HaschOldarns avatar
Få gjort så mycket jobb och sysslor som möjligt...
Plugga, tjäna pengar online och om du spelar fokuskrävande spel så funkar även amfetamin perfekt med det
Citera
2016-12-07, 02:40
  #52
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag brukar porrsurfa när jag är själv på amfetamin. Och alltid så letar jag efter det perfekta runkobjektet och till slut glömmer bort att runka.
Citera
2016-12-07, 04:45
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag brukar porrsurfa när jag är själv på amfetamin. Och alltid så letar jag efter det perfekta runkobjektet och till slut glömmer bort att runka.

Känner igen det där.. varenda jävla gång slutar det så
Citera
2016-12-21, 02:28
  #54
Medlem
Raxxorzs avatar
Jag blir nye speedad för fem öre, helst bara ligga ner i sängen och lyssna på musik och läsa böcker/forum. Hade varit intressant att bli sådär speedad som vissa verkar bli!

Jo den beryktade tjackrunken sätter ju sina spår. Som tur är försöker man hålla sig därifrån så gott som det går

(Jo då, enda anledningen att man är här i tråden är för att man redan är pudrad... )
Citera
2017-03-04, 00:57
  #55
Medlem
bananajoe33s avatar
Leta tjejer på massa kontakt sidor, lagar mat så jag har färdig mat i några dagar, städar..

Fast hade vilja gå ut på en promenad i naturen med en spliff och påverkad av amfetamin.
Citera
2017-03-09, 08:16
  #56
Medlem
strezs avatar
Rita/skissa
Hålla på med datorn samt att spela spel på både playstation/dator är ju soft.
Ut och röra på sig med ett par spliffar.
Städa osvosv..
Citera
2017-03-10, 01:20
  #57
Avstängd
speedballens avatar
Bara skönt att ta det lugnt och utforska.

Söka efter saker etc.. I början av karriären var det festtillfällen, men nu blir det knappt fest.

Tar det för mer ork också eftersom jag haft hjärnhinneinflammation för 10 mån sen och är lite jobbigt och röra på mig, men lite mer ork med amf. Vet att kombinationen kanske inte är den bästa, men den har läkt ut, dock restsymtom kvar.

Summa sumarum: man behöver inte göra något speciellt, trivs mest att lyssna på musik och som sagt söka och utforska saker och ting.

Städning kan det bli också, men knappt det finns det ork till med amfetamin. Skall bli skönt när man är helt frisk och tar amfetamin, då kanske det blir andra bullar
Citera
2017-03-10, 14:10
  #58
Medlem
Föredrar att ta mitt tjack själv, om det inte är tillsammans med en mycket god vän som har liknande intressen som jag.

För det mesta blir det att spela poker, skriva, läsa, städa, tvätta, organisera, installera GNU/Linux ifrån scratch på min supergamla laptop och leka runt med diverse fönsterhanterare för att få den att gå så snabbt som möjligt, plugga språk, spela schack... Ja, finns massvis att göra ju! Att umgås tjackad tråkar mest ut mig - tänker bara på hur mycket vettigt jag hade kunna gjort istället...
Citera
2017-03-10, 19:35
  #59
Medlem
-Zex-s avatar
Brukar rita, lyssna på musik och kolla runt på tuben. Man blir ju oerhört social så jag brukar ringa runt till hela kontaktlistan..
Citera
2017-05-06, 04:26
  #60
Medlem
bananajoe33s avatar
Brukar städa, diska osv, och såklart blir det porr
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback