Citat:
Ursprungligen postat av
Combival
Vad menar du? En del här påstår att karatetränaren hade motiv och är bittra över att de inte undersökte honom mer. En och annan påstår också att han var den som mördade Vatchareeya och planterade blod i Kristoffers bil. Jag trodde att du var inne på den konspirationsteorin också?
Eftersom han inte kände till Kristoffer och heller inte hade en aning om att de två skulle träffas den kvällen så är det helt orimligt att ens tro att han lyckats med konststycket att plantera blod och tejprulle i Kristoffers hem och bil.
Dina lejda mördare? Vem var deras uppdragsgivare? Har du något konkret eller har du bara fantasier?
Tror du blandar ihop mina inlägg med någon annans, jag tror inte på lejda mördare.
Jag menar att karatetränaren hade motiv och han borde ha undersökts mer. Då slipper man problematiken som finns idag, dvs. att flera tycker att det inte är klarlagt att det är KJ som är mördaren.
Jag tillhör alltså skaran som tror att KJ är mördaren men att bevisningen mot honom är bristfällig. Tror man dessutom på eventuell plantering av blod i bagageluckan är det möjligt att mördaren lagt tejprullen i bagageluckan och KJ själv tagit in rullen i lägenheten. KJ sa ju själv att han hittade den, även om han uppgav att han hittade den på ett annat ställe.