Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-11, 10:46
  #133
Medlem
Hej!

Har försökt få igång doom betan som medföljer Wolfenstein men min kod accepteras inte, kanske är för sent ute men är det någon som kan hjälpa?

Mvh
Citera
2015-06-11, 20:31
  #134
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Jag klarade det precis och...vad hände i slutet?
Så många frågor...
Det kommer nog fler spel ska du se
Citera
2015-06-17, 10:10
  #135
Medlem
naoshs avatar
Wolfenstein för 191 kr på psn? värt?
Citera
2015-06-18, 13:04
  #136
Medlem
bobhnuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naosh
Wolfenstein för 191 kr på psn? värt?

Är det inte expansonen till The Order - The Old Blood - som de säljer så pass billigt? Om expansionen är värd de pegarna eller inte, kan jag inte uttala mig om, eftersom jag inte har spelat det än, men om det är The Order är absolut värt 191.
Citera
2015-06-18, 20:16
  #137
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobhnud
Är det inte expansonen till The Order - The Old Blood - som de säljer så pass billigt? Om expansionen är värd de pegarna eller inte, kan jag inte uttala mig om, eftersom jag inte har spelat det än, men om det är The Order är absolut värt 191.
Både new order och the old blood är spelvärda och hör ihop, spela ena men inte andra passar sig inte.
Citera
2015-06-19, 00:11
  #138
Medlem
naoshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobhnud
Är det inte expansonen till The Order - The Old Blood - som de säljer så pass billigt? Om expansionen är värd de pegarna eller inte, kan jag inte uttala mig om, eftersom jag inte har spelat det än, men om det är The Order är absolut värt 191.

Det är The new order
Citera
2017-12-06, 22:53
  #139
Medlem
Poddes avatar
50kr nu om man är plus medlem kan jag väl tipsa om.

Har själv inte köpt ännu, håller det än idag?
Citera
2017-12-07, 16:56
  #140
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
50kr nu om man är plus medlem kan jag väl tipsa om.

Har själv inte köpt ännu, håller det än idag?

Jo, då! Det är riktigt kul, och storyn är någorlunda välskriven och intressant (för att vara ett spel). Det enda egentliga minuset, för min del, är att man måste trycka på en knapp för att plocka upp ammunition samt hälsa/armor. Riktigt korkat och jobbigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback