Citat:
Ursprungligen postat av
Zemraim
GRATTIS till er båda

Beslut som erat ger mig hopp om att även våran ansökan kan gå fort
Grattis även till er andra som fått era beslut då det verkar va en hel drös med positiva beslut som rullar in i tråden. Underbart
Jag fick reda på idag att våran ansökan ligger på arkivenheten i Norrköping. Då vi ansökte för lite mer än 2 månader sen samt att vi inte fått intervjumailet än så lär det väl flyttas till en annan enhet så fort det är dax för min fästman att göra intervjun. Vi har sökt som sambo men kommer ju åka ner igen i slutet på november till honom o då ska vi äntligen gifta oss

Som jag längtat

Har ju redan vart i hans hemland en gång under ansökningstiden så det blir iaf 2 resor vi kan redovisa sen när de vill ha bevisen
En undran om hur ni gjort med o kopiera era facebookchattlogg samt viber?
Ja det gäller att härda ut, det är ju ovissheten som är värst..
Vad kul att ni ska gifta er

är ju verkligen bra bevis att ta med också. Se till att din fästman tar med lite bilder till intervjun så scannar ambassaden in dem tillsammans med intervjun.
Ja verkar ju vara slumpmässigt vilken enhet ärendet hamnar efter intervjun..
Facebook och viber kopierade jag bara förhand allt vi skrivit till varandra, på viber står då tid och vem som skrivit, på Facebook gjorde jag samma och då komner profilbilderna med också som man har på Facebook om man klistrar in det i Microsoft Word. Väldigt enkelt!
Hoppas det går snabbt också för er!