Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-09-02, 23:25
  #49
Medlem
Jag har inte sett en enda debatt där Lorentz inte kallar sina motståndare för lögnare eller kastar ur sig andra personangrepp.
Citera
2022-09-03, 10:52
  #50
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pseudonymiserad
Jag har inte sett en enda debatt där Lorentz inte kallar sina motståndare för lögnare eller kastar ur sig andra personangrepp.

Det är hans enda utväg eftersom han alltid har fel i sak och inga korrekta argument.
Citera
2022-09-03, 10:56
  #51
Medlem
Vore intressant med en sammanställning av vad denne unge man ställt till med. Har han haft sådan makt som det framställs som eller skickas han nu mest fram av Mp för att ta en för laget?
Citera
2022-09-03, 18:21
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Det är hans enda utväg eftersom han alltid har fel i sak och inga korrekta argument.

Ja det är helt otroligt. Det har blivit lite av en hobby att spåra tillbaka Lorentz samtliga intervjuer där han kallar sina meningsmotståndare för lögnare eller som felinformerade. Det hade blivit en ganska rolig remix om man redigerar ihop alla segment.
Citera
2022-09-07, 01:02
  #53
Medlem
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pseudonymiserad
Ja det är helt otroligt. Det har blivit lite av en hobby att spåra tillbaka Lorentz samtliga intervjuer där han kallar sina meningsmotståndare för lögnare eller som felinformerade. Det hade blivit en ganska rolig remix om man redigerar ihop alla segment.

Han ger dumheten ett ansikte. Han bär med rätta upp den fula nunan som hans alias lyder: Låtsas Tokfnatt

Snälla politiker i Svea rike, kan vi få tillbaka några som har sakkunskap? Så som det var för 50-100 år sedan... På den tiden när det var en fördel att ha gjort samhällelig nytta innan man gick in i politiken.
__________________
Senast redigerad av Takpapp 2022-09-07 kl. 01:15.
Citera
2022-09-07, 03:24
  #54
Medlem
Jag skulle vilja veta vad en sådan där som L.T har arbetat med. Har han någonsin haft en hederligt arbete där han på morgonen har packat unikaboxen med en flaska mjölk och två smörgåsar för att sedan ge sig av och göra samhällsnytta?
Citera
2022-09-07, 11:31
  #55
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Jag skulle vilja veta vad en sådan där som L.T har arbetat med. Har han någonsin haft en hederligt arbete där han på morgonen har packat unikaboxen med en flaska mjölk och två smörgåsar för att sedan ge sig av och göra samhällsnytta?

Han har jobbat på ica i nåt år, det är hans merit.
Citera
2022-09-08, 21:26
  #56
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
En okunnig "student" som snart är arbetslös.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback