Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-05, 19:09
Bannlyst
Surfa runt lite på azariuz när jag hittade de s.k. Happy Caps. Så som jag förstod det så ska det finnas olika varianter utav dem, allt ifrån trippar till eufori. Hade dessa funkat att importera till SVerige, eller klassas även dem som "hälsofarliga"? Någon här som har provat?

Länk: Happy Caps
Senast redigerad av jesusofrave 2013-05-05 kl. 19:46.
Citera
2013-05-05, 19:18
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Surfa runt lite på azariuz när jag hittade de s.k. Happy Caps. Så som jag förstod det så ska det finnas olika varianter utav dem, allt ifrån trippar till eufori. Hade dessa funkat att importera till SVerige, eller klassas även dem som "hälsofarliga"? Någon här som har provat?

Länk: Happy Caps

Du får inte någon som helst effekt från någon utav dom tabletterna du länkade till. dom innehåller skit och mera skit och sen lite mera vad? jo skit

Skulle rekommendera att du surfar in på någon random svensk RC sida och köper hem någon internet drog istället för att slösa pengarna på något som jag vet med 150% inte kommer fungera för dig
Citera
2013-05-05, 19:26
Medlem
Har också funderat på det, men aldrig beställt. Dock så tror jag inte det är några större problem att beställa. Värsta scenariot är väl att tullen beslagtar dem.

Har dock testat dem i Amsterdam. Trip E (naturligt LSD eller vafan det står) tog jag. Det står en jävla massa positivt om dem men det stämmer inte särskilt bra. Såhär var det för mig:

- Tog två st.
- 30-45 min senare blev jag sjukt seg och ville bara sova. Somnade tillslut.
- Vaknade kanske en timme senare. Kände mig rätt energisk och ville dansa. Fick vidgade pupiller.
- Tog sedan 2 st till. (överdos enligt förp.)
- 30 min senare fick jag sjuk yrsel och ville bara lägga mig ner och inte röra en muskel. Mådde helt ok så länge jag inte rörde mig.

Slutsats: Ha inte för höga förväntningar. Beskrivningen stämmer inte då det inte var nån "trip" över huvudtaget. Ta inte för mycket. Ta inte på krogen då du inte vet hur du reagerar på dem.
Senast redigerad av AzkO 2013-05-05 kl. 19:28.
Citera
2013-05-05, 19:45
Medlem
jesper2013s avatar
Länken funkar inte för mig..
Citera
2013-05-05, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jesper2013
Länken funkar inte för mig..
Fix'd