Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-04, 18:09
  #1
Medlem
Tjänare, någon som vet om dessa spelhemsidor kommer tillbaka? saknade den gamla hedliga tiden när man var inne där och trollade . Jävlades med dem så kallade " sherifferna och blipville-spelarna" hahah. Någon som vet en annan bra sida att trolla på?
Citera
2013-05-04, 18:15
  #2
Medlem
MIBRs avatar
Habbo?
Citera
2013-05-04, 22:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MIBR
Habbo?
inte lika kul där! folk tog det mer seriöst på blip.
Citera
2013-05-10, 16:04
  #4
Medlem
Zeriths avatar
Blir var mer öppet. Hade inga åldersregler vad jag minns utan ville du ha camsex med någon så var det bara att fråga efter Skype/Messenger, w/e.
Men på Habbo är där mer 'stängt', strängare regler för att medlemmarna ligger på runt 10 år i genomsnitt skulle jag säga.
Citera
2013-05-13, 00:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerith
Blir var mer öppet. Hade inga åldersregler vad jag minns utan ville du ha camsex med någon så var det bara att fråga efter Skype/Messenger, w/e.
Men på Habbo är där mer 'stängt', strängare regler för att medlemmarna ligger på runt 10 år i genomsnitt skulle jag säga.
formulera?
Citera
2017-01-21, 20:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zerith
Blir var mer öppet. Hade inga åldersregler vad jag minns utan ville du ha camsex med någon så var det bara att fråga efter Skype/Messenger, w/e.
Men på Habbo är där mer 'stängt', strängare regler för att medlemmarna ligger på runt 10 år i genomsnitt skulle jag säga.
Du kan väl inte mena allvar att du frågade efter folks Skype/Messenger och helt plötsligt hade ni camsex?!....
Citera
2017-01-25, 15:36
  #7
Medlem
Scarface92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Du kan väl inte mena allvar att du frågade efter folks Skype/Messenger och helt plötsligt hade ni camsex?!....

Jag testade Blip & Habbo för en jäkla massa år sen när det var populärt. Det var faktiskt många läskiga typer (pedofiler) som frågade om man ville camsnuska.

Om Zerith frågade om sådant själv så bör vederbörande skämmas och se över sina preferenser.

Edit: Råkade skriva fel användare.
Citera
2017-02-01, 00:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Du kan väl inte mena allvar att du frågade efter folks Skype/Messenger och helt plötsligt hade ni camsex?!....

Minns att t.o.m. tjejer frågade om det, som var alldeles för unga. Och det var inga bögar som låtsades vara tjejer det var ganska uppenbart, även att de ljög om sin ålder var uppenbart av sättet att skriva att döma. Det är ingen större skillnad mellan killar och tjejer när det gäller sexdriften, det stod 19, sedan 20 i min profil innan jag la ner ändå skrev en massa 11-12-åringar till en minns jag. Men återigen ingen större skillnad mellan killar och tjejer, jag hade inte bangat på en 19 årig brud när jag var 12, då hade man ju varit kung om det var IRL, i alla fall bland killkompisarna, bruden hade dock setts som störd. Har dock aldrig haft camsex i hela mitt liv, ångrar dock lite att jag tackade nej då tjejer runt ens egen ålder frågade om man ville se, lite som när en för snygg tjej kommer fram till en, man vet inte om det är ett elakt skämt eller något så man tackar för sig av ren feghet och förvirring. För att inte tala om alla brudar som ville ses (MSN), man undrade om de inte hade föräldrar som hade gett dom något vett, visst de var i min ålder, några år yngre, men ändå, dock såg jag bra ut i yngre dar och drog till mig en hel del tjejer online och IRL på den tiden, men alltid varit feg, t.o.m. när bruden legat jämte en i sängen har jag tvekat, nu fattar jag bättre men då var jag feg som sagt. Så många förlorade ligg... lite bittert så här i efterhand.
__________________
Senast redigerad av selfredrum 2017-02-01 kl. 00:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback