Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-05-30, 10:05
  #1
Administrator
admins avatar
Nu har vi startat upp forumet för "feminism" igen.
Jag önskar nolltolerans mot trams, och att forumet kan skötas bättre denna gång. Det finns mängder av intressanta frågor kring detta, så nu är det upp till er användare hur ni sköter detta forum. Lycka till.

admin
Citera
2005-05-30, 10:20
  #2
Medlem
Makehastes avatar
Tog mig friheten att flytta några trådar dit från Inrikes så det händer lite.
Citera
2005-05-30, 10:43
  #3
Medlem
Carradines avatar
Ja detta kommer gå bra!
Citera
2005-05-30, 10:59
  #4
Medlem
Zog Ruless avatar
Hoppas det kommer funka eftersom det är ett intressant ämne att diskutera. Skall bli roligt att kolla in där.
Citera
2005-05-30, 11:01
  #5
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Ja detta kommer gå bra!
Det var min första tanke också, men om jag ska vara ärlig är inte FB värre än många andra svenska forum när det gäller feminism. Det är helt enkelt en sak som väldigt många är direkt fientliga mot, och det är sällan fler än tre-fyra användare åt gången som aktivt tar feminismens parti. Det ska dock finnas utrymme för att diskuteras oavsett åsikterna om det.

Men som sagt, helst ska det inte tramsas sönder som förra gången. Men det ska jag i egenskap av järnhandsmod se till.
Citera
2005-05-30, 15:10
  #6
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Men som sagt, helst ska det inte tramsas sönder som förra gången. Men det ska jag i egenskap av järnhandsmod se till.

Exactamundo.

Jag skulle gärna vilja se en seriös debatt. Håll ner tramset och personangreppen så kommer nog allting att gå bra.
Citera
2005-05-30, 15:23
  #7
Medlem
Baskis avatar
Feminist forum sätter ni upp, men fan inte ett Hus&Hem forum.
*jävligt arg ska ni veta*


Edit: Och vad jag kan av dom 3 senaste trådarna så är det
inte en käft som har bett om ett Feminist forum.

Och det finns över 60 trådar om "Hus&Hem".


(Det kanske vart lite slarvigt i stidens hetta, men jag blir förbannad)
Citera
2005-05-30, 15:34
  #8
Medlem
icys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Feminist forum sätter ni upp, men fan inte ett Hus&Hem forum.
*jävligt arg ska ni veta*


Edit: Och vad jag kan av dom 3 senaste trådarna så är det
inte en käft som har bett om ett Feminist forum.

Och det finns över 60 trådar om "Hus&Hem".


(Det kanske vart lite slarvigt i stidens hetta, men jag blir förbannad)

Nja, nu på sistone har det inte varit mycket disskusioner om ett feministforum, men när det togs bort var många kritska till det. Och många har velat ha tillbaka det, inklusive jag. Good work admin! Däremot så är det mindre bra arbetat när det gäller frågan Hus & Hem! Så många trådar som hittades, och ändå inget forum, det är faktiskt ganska dåligt.
Citera
2005-05-30, 15:40
  #9
Moderator
impieteers avatar
Verkar ju vara ett ämne som engagerar, så det är väl bara bra att det kommer tillbaka. Tror inte direkt att det utesluter ett forum om något annat.
Citera
2005-05-30, 15:40
  #10
Avstängd
Roger Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Nu har vi startat upp forumet för "feminism" igen.
Jag önskar nolltolerans mot trams, och att forumet kan skötas bättre denna gång. Det finns mängder av intressanta frågor kring detta, så nu är det upp till er användare hur ni sköter detta forum. Lycka till.

admin
Jag säger som Gert Fylking; Äntligen...

// Roger P.
Citera
2005-05-30, 15:47
  #11
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Moderatormeddelande

Vänligen håll er till ämnet och låt bli att posta ovidkommande inlägg. Jag har raderat ett par här ovan, detta är det enda sättet de raderingarna redovisas.

// Moderatorn

PS. Vänligen kommentera INTE denna åtgärd här i tråden, ta det via pm eller i separat tråd tack!
Citera
2005-05-30, 16:53
  #12
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makehaste
Det var min första tanke också, men om jag ska vara ärlig är inte FB värre än många andra svenska forum när det gäller feminism. Det är helt enkelt en sak som väldigt många är direkt fientliga mot, och det är sällan fler än tre-fyra användare åt gången som aktivt tar feminismens parti. Det ska dock finnas utrymme för att diskuteras oavsett åsikterna om det.

Men som sagt, helst ska det inte tramsas sönder som förra gången. Men det ska jag i egenskap av järnhandsmod se till.
Vi får väl se hur det går, jag menar, det fanns ju en anledning till varför det las ner och det är inte bara tramset jag tänker på.
Det var ju ett ganska stort ointresse samt att många trådar lika gärna kunde placeras i Inrikes politik.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback