Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-28, 22:19
  #13
Medlem
dont_blame_mes avatar
Testar denna nu, känner faktiskt inte ngt spec, jag tar den ca 40 min innan träning, känner mig inte spec hungrigare. ska köra kåart hela kuren så får vi se, men än så länge inget spec
Citera
2015-04-30, 00:29
  #14
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont_blame_me
Testar denna nu, känner faktiskt inte ngt spec, jag tar den ca 40 min innan träning, känner mig inte spec hungrigare. ska köra kåart hela kuren så får vi se, men än så länge inget spec
Skräp. Funkar inte alls. Kört den och fick bara rapar som smaka te som resultat. Skit...
Citera
2017-06-20, 03:35
  #15
Medlem
Har en fråga, skulle en tjej kunna ta detta också?
Citera
2017-06-20, 07:27
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanncy
Har en fråga, skulle en tjej kunna ta detta också?

Nej.
Citera
2017-06-20, 08:24
  #17
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanncy
Har en fråga, skulle en tjej kunna ta detta också?

Klart ni kan. Frågan är ju varför ni skulle? Lägg dom där 400kr på mat och kaffe istället.
Citera
2017-06-20, 09:00
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Klart ni kan. Frågan är ju varför ni skulle? Lägg dom där 400kr på mat och kaffe istället.

Håller med dig.
Får även hänvisa till min förra post med motiveringen: tjejer är inte så dumma

PS. Man kan ju alltid hoppas iaf
Citera
2017-06-21, 01:21
  #19
Medlem
Och varför inte?
Om man inte dricker kaffe då
Citera
2017-06-21, 07:49
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanncy
Och varför inte?
Om man inte dricker kaffe då

Det är ingen ren koffeinpiller produkt. Vill du ha koffein så finns det koffeinpiller att köpa. M Stak innehåller bara blaj och de tar bra betalt för det. Du får ingenting tillbaka för dina pengar här. Därav en dålig produkt. Gissar att de vill skapa en känsla av att man dopar sig med tanke på hur många piller man ska svälja per dag.

Förövrigt så skrev Gymgrossisten att tillskottet kommit etta i ett fint test för en himla massa år sedan. Ett test som visade sig inte existera. Det är en riktig lurig bransch.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback