Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-30, 01:29
  #1
Medlem
Bopos avatar
Ska snart till Rumänien, där bor jag 1 månad på landet sen 1 månad i stan. Alltså kommer jag bara ha tillgång till gym 1 månad.

Har ni några förslag på grejer man kan göra ute på landet för att åtminstonde hålla igång (dvs åtminstonde bibehålla musklerna man har nu). Har tänkt lite, man kan alltid göra armhävningar, sit ups (stavning?), chins och dips. Men har ni förslag på vad andra saker man kan göra, och kom inte med förslag som (du kan alltid lyfta tunga stenar/föremål.
Har ni varit i samma situation någon gång så berätta gärna.

Mvh: Bopo
Citera
2005-05-30, 01:31
  #2
Medlem
Rosenboms avatar
Vad ska du göra ute på landet då?
Citera
2005-05-30, 01:36
  #3
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenbom
Vad ska du göra ute på landet då?

Har släkt där.
Citera
2005-05-30, 01:43
  #4
Medlem
Rosenboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bopo
Har släkt där.
OK, men e det en bondgård du ska bo på så finnsdet ju alltiden massa att göra som kommer göra dig starkare! Hugga å bära ved mm...
Citera
2005-05-30, 01:47
  #5
Medlem
Laments avatar
Köp två stycken hantlar, det klarar du dig långt med.
Citera
2005-05-30, 01:52
  #6
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Köp två stycken hantlar, det klarar du dig långt med.

Ja det kanske inte hade varit så dumt, fast jag lär köpa såna man kan öka vikter på, annars är de bortkastade pengar.
Citera
2005-05-30, 02:11
  #7
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bopo
Ja det kanske inte hade varit så dumt, fast jag lär köpa såna man kan öka vikter på, annars är de bortkastade pengar.

jo...

Ett par hantlar och tillräckligt med vikter så klarar du dig ett tag.
Se till att äta ordentligt så du inte tappar pga det bara.

Helt OT: Hur ser Landsbygden ut i Rumänien, är det modernt?
Citera
2005-05-30, 02:30
  #8
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
jo...

Ett par hantlar och tillräckligt med vikter så klarar du dig ett tag.
Se till att äta ordentligt så du inte tappar pga det bara.

Helt OT: Hur ser Landsbygden ut i Rumänien, är det modernt?

I den byn jag bor i som är hyffsat nära en större stad nämligen Galati (fan att man inte har körkort :confused) så är landsbygden ganska modern i jämförelse med andra byar. Det finns en skola dock bara låg och mellanstadie. De rikare folken där har kranar ute på gårdarna som dem får vatten ifrån medans andra får gå och hämta från alla miljoner brunnar som finns överallt. Det finns 3 stycken barer i byn = öl och cigg kostar 5kr , ett hade ett disko förr fast det är nerlagt nu . Hmm ja det är väl inte mer än så. A just, vägarna är bedrövliga, fast det gäller hela Rumänien, ett gammalt rumänskt inhemskt skämt lyder som så att en ny tysk Mercedes rullar in i Rumänien och rullar ut som en Trabant (kul skämt fast kanske svårt att förstå).
A just det går får och kor överallt och folk odlar allt möjligt, finns majjaplantor överallt som växer vilt men dock röker faktiskt ingen på .
Luften är mycket frisk och man mår verkligen bra av att bo där, vilket är helt annorlunda i storstäderna.
Bäst av allt = rumänska bondflickor
Citera
2005-05-30, 11:42
  #9
Medlem
taffies avatar
CHINS ! Skaffa dig en chinsstång, om du vill ha högre motstånd ta på dig en ryggsäck.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback