Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-02, 04:13
  #1
Medlem
snabbmats avatar
Asså vafan är det som händer! Är relativt nybliven singel och härjar en del på stan. När jag får napp på en tjej så blir det sällan att man får knulla men oftare att man får ett nummer.

Nu till frågan; Hur tänker ni tjejer när ni ger ut ert riktiga nummer till en kille och sedan inte svarar på varken flörtiga sms eller samtal? Är ni galna?
Citera
2013-05-02, 04:30
  #2
Medlem
Jovws avatar
Ring tills hon svarar. Jag lovar att det kommer gå hem.
Citera
2013-05-02, 04:32
  #3
Medlem
snabbmats avatar
Hur menar du "gå hem"? Tror inte någon vill ha ett stalkande psycho efter sig och som ringer oavbrutet.
Citera
2013-05-02, 04:33
  #4
Medlem
Jovws avatar
Men det är väl charmigt eller? En hängiven beundrare.
Citera
2013-05-02, 04:34
  #5
Medlem
snabbmats avatar
Jo, kanske. Men är man intresserad, vilket man bevisligen är eftersom man ger ut sitt nr, så ser man väl för fan till att svara när ragget ringer!? Och om man råkar missa samtalet ringer man upp. Det är vanlig hövlighet.
Citera
2013-05-02, 04:35
  #6
Medlem
dbaw84s avatar
varför börjar du inte med att skicka ett sms istället?
Citera
2013-05-02, 04:37
  #7
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
varför börjar du inte med att skicka ett sms istället?

Tro mig. Jag är fan messkungen. Problemet är att efter en utekväll har man liksom tappat den direkta kontakten och så är man tillbaks i vardagen. Då är det lättare att bortse från ett mess, hur välskrivet det än må vara, än när man får ett riktigt samtal. Det är mer uppriktigt och modigt att ringa.
Citera
2013-05-02, 04:41
  #8
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Tro mig. Jag är fan messkungen. Problemet är att efter en utekväll har man liksom tappat den direkta kontakten och så är man tillbaks i vardagen. Då är det lättare att bortse från ett mess, hur välskrivet det än må vara, än när man får ett riktigt samtal. Det är mer uppriktigt och modigt att ringa.

Tydligen inte
Citera
2013-05-02, 04:44
  #9
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Tydligen inte

Vad menar du nu?
Citera
2013-05-02, 04:45
  #10
Medlem
apan76s avatar
Har aldrig någonsin bett om en tjejs nummer på krogen men ändå inte helt ovanligt att tjejer kommer fram till mig och ger mig hennes nummer. De allra flesta gångerna detta händer så får jag inget svar när jag hör av mig alternativt att hon svarar på ett mess med att säga att hon inte minns vem jag är eller att hon gett bort sitt nummer.
Citera
2013-05-02, 04:49
  #11
Medlem
dbaw84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabbmat
Vad menar du nu?

Att det tydligen inte var så svårt att bortse ifrån ditt samtal, det var väl problemet?

Det kan nog uppfattas som lite påfluget att ringa människor som man inte känner, sms är bra skit..
Citera
2013-05-02, 04:59
  #12
Medlem
snabbmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apan76
Har aldrig någonsin bett om en tjejs nummer på krogen men ändå inte helt ovanligt att tjejer kommer fram till mig och ger mig hennes nummer. De allra flesta gångerna detta händer så får jag inget svar när jag hör av mig alternativt att hon svarar på ett mess med att säga att hon inte minns vem jag är eller att hon gett bort sitt nummer.

Ok. Antingen är dom fulla som svin och kan skylla på det. Men förmodligen är dom bara fulla av skit. Du borde påminnna dom om vem du är med en lavett och en redig avhyvling.
__________________
Senast redigerad av snabbmat 2013-05-02 kl. 05:04.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback