• 1
  • 2
2013-05-01, 20:29
Medlem
Hej.
Jag är sugen på en ny tele. Har haft iPhone 4, och nu äger jag 4S. Men jag börjar tröttna på iOS programmet. Har Samsung Galaxy s3 /s4 samt Sony xperia i tankarna.

Jag fotar, surfar, ringer samt smsar mest med telen.

Gör jag bort mig att gå ifrån iOS till Android? Ni som har gått ifrån iphone, hur tycker ni det är? Gjorde ni bort er??
Citera
2013-05-01, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sooetnos
Hej.
Jag är sugen på en ny tele. Har haft iPhone 4, och nu äger jag 4S. Men jag börjar tröttna på iOS programmet. Har Samsung Galaxy s3 /s4 samt Sony xperia i tankarna.

Jag fotar, surfar, ringer samt smsar mest med telen.

Gör jag bort mig att gå ifrån iOS till Android? Ni som har gått ifrån iphone, hur tycker ni det är? Gjorde ni bort er??

Jag har från 13-års ålder använt mig av iPhone. Byt inte mönster! Tro mig, du kommer ångra dig. Inte minst för att alla dessa Galaxy och Experia i grund och botten är en kopia av iPhone, likadant med Samsungs läsplattor jämfört med iPad.

Så nej, byt inte ner dig.
Citera
2013-05-01, 20:35
Medlem
TheBurdens avatar
Nej, inte alls. En iPhone är inte ett dugg bättre än någonting annat. Du betalar för märket och för att få köra iOS och inte för att få en bättre telefon.
Citera
2013-05-01, 20:46
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLaBlue
Jag har från 13-års ålder använt mig av iPhone. Byt inte mönster! Tro mig, du kommer ångra dig. Inte minst för att alla dessa Galaxy och Experia i grund och botten är en kopia av iPhone, likadant med Samsungs läsplattor jämfört med iPad.

Kopior? Hur då?
Citera
2013-05-01, 20:46
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLaBlue

Vad gör en iPhone så mycket bättre då? Vad i hårdvaran eller mjukvaran är så mycket bättre?
Citera
2013-05-01, 20:48
Medlem
Jag gjorde tvärtom, jag gick från Android till iOS. Jag känner att jag aldrig vill gå tillbaka till android igen.

Tycker iPhonen känns mer hållbar, den hänger sig inte o jävlas hela tiden som mina tidigare androidlurar gjorde.
Citera
2013-05-01, 20:49
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WcLasT
Jag gjorde tvärtom, jag gick från Android till iOS. Jag känner att jag aldrig vill gå tillbaka till android igen.

Tycker iPhonen känns mer hållbar, den hänger sig inte o jävlas hela tiden som mina tidigare androidlurar gjorde.

Så du tror inte att det finns folks som haft problem med sin iPhone? Du tror aldrig att en iPhone har hängt sig?

http://iphone.ifokus.se/discussions/...-har-hangt-sig
Citera
2013-05-01, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Kopior? Hur då?

Utseendemässigt. Helt ärligt, vad känns mest riktigt och originellt?
Citera
2013-05-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Så du tror inte att det finns folks som haft problem med sin iPhone? Du tror aldrig att en iPhone har hängt sig?

http://iphone.ifokus.se/discussions/...-har-hangt-sig

Jo, men nu talade jag om mina personliga erfarenheter. Jag kan väl omöjligt säga hur andra upplever sina telefoner?
Citera
2013-05-01, 20:54
Medlem
Citat:
Vad gör en iPhone så mycket bättre då? Vad i hårdvaran eller mjukvaran är så mycket bättre?

Av egen erfarenhet så krånglar den mindre. Den är mycket snabbare och går inte lika lätt sönder. Och utseendemässigt är iPhonen väldigt mycket snyggare och lättare.
Citera
2013-05-01, 20:54
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WcLasT
Jo, men nu talade jag om mina personliga erfarenheter. Jag kan väl omöjligt säga hur andra upplever sina telefoner?

Du fick det att låta som att en iPhone är så mycket bättre än allting annat. Så är det inte. Du betalar för märket och iOS. Det handlar i slutändan bara om tycker och smak och inte att en iPhone är bättre.
Citera
2013-05-01, 20:57
Medlem
Citat:
Du fick det att låta som att en iPhone är så mycket bättre än allting annat. Så är det inte. Du betalar för märket och iOS. Det handlar i slutändan bara om tycker och smak och inte att en iPhone är bättre.

Men snälla du, det är ju exakt det hela tråden kretsar kring. Vad man själv tyckte? Snubben sökte råd och tips om andra som gått över o bytt.

Vad är det du tjafsar om?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in