Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-05-07, 21:53
  #25
Medlem
Idag har jag reggat en del konton på Youtube och argumenterat för SvP i kommentarsfälten. Jag uppmanar fler att göra detta. Invandrarrelaterade klipp ses av många SD-väljare och där kan vi få över en hel del till SvP.

Hur ser det egentligen ut på familjeliv, ungdomar.se och andra forum? Kan man argumentera för SvP där utan att bli avstängd? I så fall bör vi ta över alla såna forum också.

Jag uppmanar också alla att lägga till maximalt antal länkar i sina signaturer här på FB!
Citera
2013-05-07, 22:55
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piffare
Idag har jag reggat en del konton på Youtube och argumenterat för SvP i kommentarsfälten. Jag uppmanar fler att göra detta. Invandrarrelaterade klipp ses av många SD-väljare och där kan vi få över en hel del till SvP.

Hur ser det egentligen ut på familjeliv, ungdomar.se och andra forum? Kan man argumentera för SvP där utan att bli avstängd? I så fall bör vi ta över alla såna forum också.

Jag uppmanar också alla att lägga till maximalt antal länkar i sina signaturer här på FB!
Nätkrig är väl sånt som ger hög status antar jag?
Citera
2013-05-08, 00:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBrun
Flashbacks kamprapport vecka 1

3 personer tog upp diskussioner hemma och på arbetsplats
1 lappat bilar med nationella tidningar
1 försökte värva pengar till Jan Milds Tabloid projekt
1 deltog i flygbladsutdelning
1 skrev en artikel om pedofiler
1 satte upp klistermärken från SMR

Fortsätt ge tips om vad man kan göra för ett bättre Sverige och berätta och diskutera om vad ni och andra gjort!
Bra jobbat!

Alla som sätter upp klistermärken eller delar ut flygblad från Motståndsrörelsen får gärna skicka in kamprapporter här (om man satt upp/delat ut en betydande mängd och tagit en bild under aktiviteten): http://www.nordfront.se/skicka-in-kamprapport

För egen del så har jag gjort rätt så mycket administrativt jobb idag. En av de mer intressanta sakerna är att jag skrivit klart en inbjudan till en självförsvarskurs som Motståndsrörelsen ska hålla framöver.
Citera
2013-05-08, 18:01
  #28
Medlem
Nyskapares avatar
Vi har publicerat en artikel (Sluta stycka sönder SD, Åkesson!) idag där vi förklarar vad salamitaktik är och hur nationalister kan använda sig av det samt hur våra fiender använt sig av det mot oss.
Citera
2013-05-15, 16:35
  #29
Medlem
KamratBruns avatar
Flashbacks kamprapport vecka 2

1 Reggat konton på Youtube och argumenterat i kommentarsfält
1 Skrivit inbjudan till självförsvarskurs
1 publicerat artiklar

Förra veckan var det 8 pers som gjort något. Denna veckan 3...

Fortsätt diskutera vad man kan göra och berätta om vad du gjort för ett bättre Sverige!
Citera
2013-05-15, 21:45
  #30
Medlem
Halvfinsks avatar
Idag har jag lagt upp ännu en film på youtube den här gången en svensk. Tanken är att lägga upp filmer med invandrarkritiskt budskap ,men även populära svenska filmer som bla av Astrid Lindgren .Astrid är populära hos folk kanske börjar dom prenumerera på min youtube kanal ,och även kolla vilka andra videor som finns på min sida. På youtubsidan finns också länkar till SvP bla
Citera
2013-05-16, 00:04
  #31
Medlem
Idag gjorde jag en ideell arbetsinsats som inte var särskilt politiskt men i alla fall bidrar lite till att bevara svensk folkkultur.
Citera
2013-05-20, 23:01
  #32
Medlem
KamratBruns avatar
Internetkrigat lite. Skrivit diverse inlägg om Husbybränderna. Få saker är så bra som när invandrarna själva startar situationer som leder till opinion mot dom!
Citera
2017-03-28, 22:08
  #33
Medlem
KamratBruns avatar
Dags väcka denna tråden. Nationalismen går framåt som aldrig förr. Eller?
I alla fall i opinionsmätningar och på internet. Men är det någon som faktiskt gör något mer än lägger en röst vart fjärde år?

Vad gör flashbackarna för ett bättre Sverige? Vad gör DU?
Fram med rapporter på aktivitet, eller är du en av de där som aldrig gör något mer än skriva ett inlägg på FB då och då?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback