Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-05-01, 14:26
  #1
Medlem
KamratBruns avatar
Bakgrund:
Idag när denna tråd startas är det första maj. En dag som den organiserade nationalismen genomför en stor demonstration i Jönköping och flera andra mindre sammankomster runt om i landet. De flesta av oss som kallar sig nationalister är inte där idag. Av många olika anledningar. Vissa kan inte, vissa vågar inte, vissa tycker inte den formen av kamp är rätt för dom.

Jag tror att alla kan göra något för ett bättre Sverige, varje dag. Det kan vara att stödja ekonomiskt, det kan vara att ta upp en diskussion på lunchrasten på jobbet, det kan vara att dela flygblad, det kan vara att starta en prenumeration på en tidning, det kan vara att tysta en vänster extremist, det kan vara en väldans massa olika saker!

Diskussion:
I den här tråden berättar vi vad vi gjorde just idag för ett bättre Sverige. Stort som smått. Vi diskuterar det olika personer har gjort. Vad som varit bra eller dåligt. Ger tips och idéer om vad vi som enskillda nationalister kan göra. För visst kan väl alla göra något varje dag?

Helt enkelt den enskillda nationalistens kamptråd och diskussion om det!
Citera
2013-05-01, 15:15
  #2
Medlem
KamratBruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulgrogg
Smidigt att du nämner lunchrasten kl 14.26

Vad spelar det för roll vad man gör en endaste dag på året? Kommer knappast göra någon skillnad.

Lunchrasten var ett exempel.
Och givetvis kan man posta i tråden varje dag, året runt.

Det finns många hundratusen svenskar som inte är organiserade eller "aktiva" men som är nationalister. Mer eller mindre uttalat. Många av dessa vill nog göra något. Men vet inte alltid vad eller hur. Därav en diskussion i ämnet.

Har du själv något att tillföra?
Citera
2013-05-01, 15:28
  #3
Medlem
Skön trådstart! Jag tog inget lån, köpte inga droger eller andra varor på svarta marknaden tex, cyklade dit jag skulle. kändes bra

Många bäckar små gör landet!
Citera
2013-05-01, 20:55
  #4
Medlem
Freitag.der.13.s avatar
Förklarade för föräldrar och syster vilka det är som egentligen står för våldet och dräggbeteendet när nationella demonstrerar eftersom SRs Ekot körde med guilt-by-association och fick det att låta som att SvParna hade eldat upp bilar och kastat gatsten och knallskott.
Citera
2013-05-02, 13:57
  #5
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Idag slappar jag mest men igår gjorde jag en stor gärning och demonstrerade mot fjollorna i SvP som fick två grabbar skickade till akuten och fick sina bilar eldade. Det är vad jag gjorde för ett bättre Sverige för oss alla.
Citera
2013-05-02, 14:07
  #6
Medlem
Ignatius94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Idag slappar jag mest men igår gjorde jag en stor gärning och demonstrerade mot fjollorna i SvP som fick två grabbar skickade till akuten och fick sina bilar eldade. Det är vad jag gjorde för ett bättre Sverige för oss alla.

Haha, du måste ju vara dum i huvudet?

SvP demonstrerade lugnt och sansat medan våldsvänsterns huliganism levde fan på stan. Ni etnomasochister är inte annat en ett stort skämt för samhället
__________________
Senast redigerad av Ignatius94 2013-05-02 kl. 14:12.
Citera
2013-05-02, 14:07
  #7
Medlem
KamratBruns avatar
Idag tog jag med några gamla nummer av Nationell Idag som jag tidagare prenumererat på och satte på bilar i ett garage. Visserligen ganska gamla nummer, men tänkte att hellre så än att dom skräpar i hemmet.
Ett tips om ni har några gamla nummer av någon tidning hemma!
Citera
2013-05-04, 13:11
  #8
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius94
SvP demonstrerade lugnt och sansat medan våldsvänsterns huliganism levde fan på stan. Ni etnomasochister är inte annat en ett stort skämt för samhället

Kritik från internetkrigare är ju verkligen det som man bryr sig om. Lycka till med att göra någon skillnad på svensk politik överhuvudtaget.
Citera
2013-05-04, 13:30
  #9
Medlem
Förklarade efter bästa förmåga för närmaste kretsen varför Mustafa Omar fick sparken (judefrågan) och varför sossarna inte är ett alternativ för förbättring.
Citera
2013-05-04, 13:52
  #10
Medlem
Nyskapares avatar
Bra initiativ! Som vi skrivit i artikeln Vägen till nordmannamakt så behövs det många som kämpar lite varje dag:

"Det dagliga arbetet är grundläggande för all framgång, det spelar ingen roll vilket ämne det rör sig om. Om alla nationalister skulle arbeta systematiskt och disciplinerat bara en kvart eller halvtimme om dagen skulle stora förändringar ske på sikt. Det går inte att förlita sig på enstaka individers intensiva insatser.

[...]

Med ett långsiktigt perspektiv inser man att vi inte behöver dra förhastade slutsatser. Den felaktiga föreställningen om att endast totala uppoffringar är värdefulla grundar sig på en bristande förståelse för hur förändringar sker, och hur tidskrävande dessa är. Vi behöver många som kämpar lite varje dag för en lång tid framöver."

- http://nyskapande.com/vagen-till-nordmannamakt/
Citera
2013-05-04, 14:29
  #11
Medlem
Jag uppmanade folk i den här tråden att donera pengar och anmäla sig som utdelare av Jan Millds senaste tabloid-projekt
Tidningen går i tryck så fort han fått in de sista 20.000 kronorna som saknas. Ni väljer själva hur mycket ni vill donera och hur många tidningar ni vill dela ut. Jag har själv gått in med 2000 kr och ska dela ut lika många tidningar.
Citera
2013-05-04, 15:09
  #12
Medlem
Lolsorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Kritik från internetkrigare är ju verkligen det som man bryr sig om. Lycka till med att göra någon skillnad på svensk politik överhuvudtaget.

Lycka till med ditt kulturmarxistiska krig mot verkligheten. Anti-fascist som själv stödjer en totalitär ideologi. Du har förtjänat dig en
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback