Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-29, 11:36
  #1
Medlem
smekasts avatar
Ja som rubriken lyder, hur ofta har ni era så kallade "Ätar-dagar"? Dagen man slänger i sig en pizza, glass, o godis!
Just curios
Citera
2005-05-29, 11:46
  #2
Medlem
När polarna ska ha pizza så käkar jag också så det kan bli lite hur som, tycker inte snabbmat i sig är så farligt, utan mer om man dricker cola till, vilket jag inte gör.
Citera
2005-05-29, 12:10
  #3
Medlem
onits avatar
Varje dag .
Äter då mycket bättre. En ätardag i veckan skulle trigga min gamla bulimi igen.
Citera
2005-05-29, 12:20
  #4
Banned
kahbals avatar
På fredagar då jag har min vilodag. Tyvärr brukar ätardagen sitta i tills på lördagen men det är en vana jag försöker ändra på =)
Citera
2005-05-29, 12:24
  #5
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smekast
Ja som rubriken lyder, hur ofta har ni era så kallade "Ätar-dagar"? Dagen man slänger i sig en pizza, glass, o godis!
Just curios

Jag väljer med att ha en ätardag där jag kränger exakt allt i matväg (ej i dryckväg), från morgon till kväll = pizza, nötter (cashew), chocklad m.m.
Eller så har jag en supardag där jag super till. Så en gång i veckan mat, som oftast blir på lördag eller supardag som oftast blir fredag.
Citera
2005-05-29, 12:29
  #6
Medlem
CaptainBloods avatar
Det blir oftast en supardag ca 2 ggr i månaden ofriviligt brukar ju man bli tvungen att få i sig något på natten och då är det oftast svårt att hitta något annat än skräpmat att äta.
Citera
2005-05-29, 12:52
  #7
Medlem
tyvärr brukar det bli varje helg.. Inte mycket godis kanske men gärna en kebab
Citera
2005-05-29, 12:54
  #8
Medlem
minst en dag i veckan... upp till tre ibland. beror lite på hur jag mår.
Citera
2005-05-29, 13:07
  #9
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iffan
tyvärr brukar det bli varje helg.. Inte mycket godis kanske men gärna en kebab

har du en ätardag så ska den vara sällan men när den väl är så ska du maxa med allt. Gärna ligga på minst dubbelt kalorimässigt än vanligt.
Citera
2005-05-29, 13:31
  #10
Medlem
smekasts avatar
Okej! Tack för visat intresse. Jag kör också på en "Ätar-dag" i veckan. Hade den igår. Då blev de pizza, tacos, godis, glass, mera godis, o sen mera glass
Glömde ju den goda Kladdkakan ja åt också !
Citera
2005-05-29, 15:54
  #11
Medlem
Alladins avatar
Ätardag = lördag, och igår var ett praktexempel.

3-4 stora biffar, 2 laddningar potatissallad + grönsaker och 2 korv med bröd. (det var en middag av flera det ...)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback