Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-27, 19:16
  #1
Medlem
JackSaloons avatar
Har läst diskussionerna här. Fast ingen kan bevisa deras påståenden så har de mycket starka åsikter. Även politiker erkänner att deras ideologi inte är det optimala för alla samhällsgrupper. Dock så är esoterikerna här starkt övertygade om att just de har den rätta definitionen på en satanist eller en häxa.



Varför tror ni att just ni har rätt när ni inte ens kan bevisa att det existerar?
Citera
2013-04-27, 20:07
  #2
Medlem
franges avatar
Vilka är det du pratar om, och vad är det du pratar om?
Citera
2018-02-03, 23:14
  #3
Medlem
FETochFULs avatar
ingen mer som skrivit ? jag är intresserad så bumpar
Citera
2019-05-20, 08:34
  #4
Medlem
butofcourses avatar
Bumpar lite jag med

Jag är fullständigt övertygad om att det rör som om någon form av störning.

De troende på forumet, (överallat kanske?) är så otroligt dogmatiska i sitt tänkande, och det finns ingen annan sanning än just deras.
Citera
2019-05-20, 12:54
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackSaloon
Har läst diskussionerna här. Fast ingen kan bevisa deras påståenden så har de mycket starka åsikter. Även politiker erkänner att deras ideologi inte är det optimala för alla samhällsgrupper. Dock så är esoterikerna här starkt övertygade om att just de har den rätta definitionen på en satanist eller en häxa.



Varför tror ni att just ni har rätt när ni inte ens kan bevisa att det existerar?

Esoteriker brukar ha olika upplevelser av verkligheterna som stämmer överens med hur det fungerar.
Att hålla på med att hålla på att bevisa för utomstående är inget man oftast har tid med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback