2013-04-27, 14:30
Medlem
Hej!

Skaffade GTA San Andreas på min MacBook Pro dator igår för 109 kronor! Riktigt nostalgiskt och roligt spel! Tycker det fungerar klockrent på MAC.. Dock så gillar jag inte riktigt att spela spelet från tangentbordet... Finns det någon kontroll eller något man kan köpa som man kan koppla in via USB uttaget som är lite skönare än att endast spela på tagenterna?

Någon annan som har skaffat GTA San Andreas till sin MacBook Pro dator?! Vad tycker ni?! Själv tycker jag att spelet är fantastiskt!
Citera
2013-04-27, 15:06
Köp en trådad/trådlös Xbox 360 kontroll och följ denna guide:
http://www.instructables.com/id/Use-...-wired-wirele/
Citera
2013-04-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Hej!

Skaffade GTA San Andreas på min MacBook Pro dator igår för 109 kronor! Riktigt nostalgiskt och roligt spel! Tycker det fungerar klockrent på MAC.. Dock så gillar jag inte riktigt att spela spelet från tangentbordet... Finns det någon kontroll eller något man kan köpa som man kan koppla in via USB uttaget som är lite skönare än att endast spela på tagenterna?

Någon annan som har skaffat GTA San Andreas till sin MacBook Pro dator?! Vad tycker ni?! Själv tycker jag att spelet är fantastiskt!
Finns för 2,49 euro på Steam! De kör just nu en kampanj med 75 % rabatt på alla GTA-spel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in