Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-05-29, 01:47
  #1
Medlem
Tja!

Om man tex. kört folk på krogen, eller vart ute själv.
så blir man alltid hungrig framåt 2-3 tiden på natten.
Och det ända som e öppet då är ju något hamburger hak.
Min fundering är... är det verkligen lönt att äta då? eller kan man lika gärna vänta tills man kommer hem och ta en tallrik med gröt?

Tar kroppen åt sig något possetivt med en burgare?
Blir träningen lidande av de?

/G-Unit
Citera
2005-05-29, 03:21
  #2
Banned
personligen skulle jag vänta och åka hem och äta gröt om det fanns det alternativet, vet inte hur de påverkar kroppen i sig dock.
Citera
2005-05-29, 03:26
  #3
Medlem
Bopos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [G_unit]
Tja!

Om man tex. kört folk på krogen, eller vart ute själv.
så blir man alltid hungrig framåt 2-3 tiden på natten.
Och det ända som e öppet då är ju något hamburger hak.
Min fundering är... är det verkligen lönt att äta då? eller kan man lika gärna vänta tills man kommer hem och ta en tallrik med gröt?

Tar kroppen åt sig något possetivt med en burgare?
Blir träningen lidande av de?

/G-Unit


Det beror ju på om du bulkar eller om du deffar alltså... Vad är målet med din träning etc. Glöm inte att käka var tredje timme för att inte gå in i ett katabolt (muskelnedbrytande) stadie.

Själv så skulle jag vid en deff supit väldigt sällan, det är inte värt att bli full om man vill ner i vikt och se rippad ut. Men vid bulk så hade jag nog kört en hamburgare eller två efter krogen fast kanske käkat nyttigt resten av veckan för att jämna ut det. Vill du vara mer extrem så käka en kebabtallrik med bara sallad, så slipper du bröd och ketchup = onödiga kolhydrater.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback