Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-05-15, 20:08
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semewster
Fjortonårsfnissningar och en highfive? :P

Jealous much?
Citera
2013-05-15, 20:59
  #38
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Kul! Du ser ut om en riktigt råbarkad sydamerikansk knarkbaron faktiskt.
Citera
2013-05-15, 21:18
  #39
Medlem
Moll-Es avatar
Pappa har gjort det omvända, han var tämligen slätrakad på bilden till sitt körkort men nu är han väldigt skäggig. Vad ska polisen göra? Bötfälla honom för att han odlat skägg? I ditt fall är det ju bara säga att du rakat bort mustaschen, ok att den är svart men ibland har man olika färg på kroppsbehåringen.
Citera
2017-07-11, 23:52
  #40
Medlem
AdamBombs avatar
Otroligt rolig och läsvärd tråd! Är det någon som hakat på TS grej och som vill berätta?
Citera
2017-07-12, 00:07
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Otroligt rolig och läsvärd tråd! Är det någon som hakat på TS grej och som vill berätta?
Inte riktigt.
Det jag har på mitt nuvarande är två månaders skägg samt en ett år gammal hårklippning. Då vill jag påpeka att mittbenan är mycket bred.
Till det la jag till att jag inte tvättade håret på en vecka.
Jävlar vad skön den dusch/rakningen var.
Nu är jag 50 år gammal o har tidigare skickat in fotounderlag. Även detta var kul.
Tog mitt körkort som pudelrockare när jag var 18. Bilden tog jag hos fotograf o fick många olika bilder. Så jag hade samma bildserie fyra ggr då jag fick cykla i två månader.
Även detta funkade.
Citera
2017-07-12, 08:01
  #42
Medlem
Tramstråd där snorungar går igång på och hyllar en idiot som påstår att han fejkat en mustasch på sin körkortsbild. Det mest sannolika är att trådstartaren helt enkelt photoshoppat en mustasch på en bild av ett körkort, inte att han faktiskt krånglat med äkta lösmustacher vid fotograferingen för körkortet. Bilden ser skapligt photoshoppad ut liksom, ja sådär lagom halvdassig kvalitet för att det inte ska vara så lätt att se fusket.

Men givetvis går glinen på FB igång i hyllningar och tycker det är skitfränt.... Bara ett par vettiga kommentarer egentligen, som t ex den som skrev att det är väl ingen större skillnad mot att massor av folk faktiskt ändrar sitt utseende ändå, skaffar skägg eller mustasch, eller karvar bort, ändrar frisyr, hårfärg och fan vet allt... utan att det ger några större problem från polis eller myndigheter. Ja vissa kan ju gå ner ca 80-100kg och vara nästan oigenkänliga för polare, som inte sett dem på ett tag.

Så, tramstråd...
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback