Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-04-28, 21:02
  #13
Medlem
flashbacktrolls avatar
Alltid gillat Centerns profil i småföretagar- och miljöpolitiken (därför var jag medlem där tidigare). Det är frågor SD kunde lyfta fram tydligare tycker jag.
Citera
2015-04-29, 09:17
  #14
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Frågeställningen är enkel.
Vad har andra riksdagspartier för skriven politik som är bättre än Sverigedemokraternas politik?
Vad är det i respektive partis politik som gör att folk väljer att inte rösta på SD?


Enkel fråga får enkelt svar. Ingen alls!
Citera
2015-07-28, 10:56
  #15
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergens.Herre
Frågeställningen är enkel.
Vad har andra riksdagspartier för skriven politik som är bättre än Sverigedemokraternas politik?
Vad är det i respektive partis politik som gör att folk väljer att inte rösta på SD?

SD har t ex. inte bästa politiken i skatter och arbetsmarknad direkt, dock tror jag inte det är därför en del drar sig för att rösta på dem - utan det är, som nämnts, sånt som partiets historia som media trummat hårt kring.
Citera
2015-07-29, 07:08
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
SD har t ex. inte bästa politiken i skatter och arbetsmarknad direkt, dock tror jag inte det är därför en del drar sig för att rösta på dem - utan det är, som nämnts, sånt som partiets historia som media trummat hårt kring.
siffror tagna ur luften,o kunna sänka invandring med 90% o inte blev de väl bättre med ultima thule i sin strävan att vara rumsrent.
Citera
2015-07-29, 20:59
  #17
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cittra
siffror tagna ur luften,o kunna sänka invandring med 90% o inte blev de väl bättre med ultima thule i sin strävan att vara rumsrent.

Finns länder kring Östersjön som tar emot mindre än Sverige hade gjort vid en 90%-ig minskning. Jag ser inte det utopiska i det fallet, utan det handlar om politisk vilja och att sluta teckna dåliga avtal.
__________________
Senast redigerad av GusFring 2015-07-29 kl. 21:08.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback