33 442 besökare online
1 081 858 medlemmar • 56 565 789 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Kuyichi
Medlem
Kuyichis avatar
Jag skulle garanterat polisanmäla en granne, eller annan obehörig människa, som smyger sig in i min lägenhet. De har ingenting i den att göra.

l'Houngan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyichi
Jag skulle garanterat polisanmäla en granne, eller annan obehörig människa, som smyger sig in i min lägenhet. De har ingenting i den att göra.

Tyvärr gör inte polisen något i första taget nu för denna typ av brott, så jag skulle se till att den personen fick ett h-e istället.

Polisen lär inte bry sig så mycket om ett olaga intrång, om det inte var samma sorts påhälsning hos den fete, eller hans kollegor i politiken.

Freddes
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticEnquirer
Roligt att se att du följer efter Fula Gubben och ska tracka honom hela tiden. Eller menade jag "tragiskt", kanske? Hur som helst skriver jag helt under på hans lista, så länge Drougge byts ut mot Mona Sahlin eller Maria-Pia Boëtius. Det måste ha skrapats länge och väl på den slamfyllda botten av den grunda delen av genpoolen för att skapa dessa tio motbjudande varelser, som var och en allena skulle få monstret från den svarta lagunen att lägga benen på ryggen och få Robinson-Robban att framstå som ett unikum av intelligens och vältalighet. Jag saknar ord för att beskriva mitt förakt för dessa mänskliga - för det är de, även om man ibland tror annat - kreatur, denna skock av förvirrade klimakteriekossor eller snart blivande sådana.

Yvonne Ruwaida, fröken moraltant som gärna talar om för andra hur de skall göra, men att följa reglerna själv - det var visst lite svårt. Men då behöver man bara - om man är en kvinnlig Fjällräven-fetischist, i alla fall - prata lite med mjuk och gråtmild stämma i tv så glöms allt snart bort. Jävla miljöflummare, skaffa dig ett riktigt jobb.

Och biskop Krook...en manipulerande jävel som också sätter sig över alla lagar och regler, så länge hon kommer undan med det. Hon ror väl att hon har påvlig ofelbarhet, kan tänka. Men hon är untouchable - hon är ju både biskop och har fitta. Alltså kan man inte säga något ont om henne, då är man antingen Antikrist eller kvinnohatare. Jävla miffo.

Gudrun Schyman. Kvinnan som gav pisset ett ansikte, och i vars ansikte många skulle vilja pissa, kan man väl säga. Finns det något gott att säga om henne, förutom att hon idag är en dag närmare döden än hon var igår? Nej, jag tror inte det. Jo, förresten, varje gång hon öppnar sin ilsket rött målade mun så vräker hon ur sig så många grodor att F! sjunker någon procentenhet och antifeministiska föreningar får medlemstillströmning.

Äh, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om dessa kvinnor, men det får räcka så här. Jag börjar må illa.

Kan inte hjälpa det, men sån här läsning gör det roligt att besöka Flashback. Antagligen är jag själv störd på nåt sätt, eftersom jag tycker det är så underhållande. Men, roligt är det. Tycker i alla fall jag.

taskig
Medlem
taskigs avatar
"Vi hade öppnat fönstret och vridit högtalarna utåt"

Bor man bland andra människor vrider man väl för i helvete aldrig högtalarna UTÅT i trädgården, sen schlager också. Är väl som någon sa, trailer trash i mysbyxor och träskor som "tycker det är mysigt att lyssna på schlager i trädgården på helgen".

Krook verkar vara en osympatisk människa i vanliga fall, men det där kallas civiulkurage och borde enbart belönas.

Mest pinsamt borde det tämligen vara för anmälaren som går ut med sitt bonniga white trash leverne i en rikstäckande tidning? (schlager i trädgården, rädd för en 50+ tant osv)

Lyckholm
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taskig
"Vi hade öppnat fönstret och vridit högtalarna utåt"

Bor man bland andra människor vrider man väl för i helvete aldrig högtalarna UTÅT i trädgården, sen schlager också. Är väl som någon sa, trailer trash i mysbyxor och träskor som "tycker det är mysigt att lyssna på schlager i trädgården på helgen".

Krook verkar vara en osympatisk människa i vanliga fall, men det där kallas civiulkurage och borde enbart belönas.

Mest pinsamt borde det tämligen vara för anmälaren som går ut med sitt bonniga white trash leverne i en rikstäckande tidning? (schlager i trädgården, rädd för en 50+ tant osv)

Jovisst. Är det på det sättet gjorde hon tamef*n rätt (amen).
Heja!!!!!!!!!!!!!!

När jag gick på lågstadiet handlade religionsundervisningen mycket om att visa hänsyn. Vet inte hur mycket ämnet "hänsyn" har med religion att göra *egentligen*, men det känns i alla fall som att man lärde sig något som vissa andra också borde ha gjort...

Gäddan
Medlem
Gäddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckholm
Jovisst. Är det på det sättet gjorde hon tamef*n rätt (amen).
Heja!!!!!!!!!!!!!!

När jag gick på lågstadiet handlade religionsundervisningen mycket om att visa hänsyn. Vet inte hur mycket ämnet "hänsyn" har med religion att göra *egentligen*, men det känns i alla fall som att man lärde sig något som vissa andra också borde ha gjort...

Och nånting om att förlåta andra deras synder. Tror tillåme det var med i nån känd bön..

Firefly
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
såg att deras namn står med nu.

de bor iaf inte i samma hus såvitt jag kommer ihåg utan i samma byggnad som har en gemensamgård. Crook bor på 4'an har jag för mig och dessa bor på bottenplanet, så rena grannar är de ändå inte.

Men du... nu var det väl ändå inte en lägenhet med fyra trappor och bottenplan osv det handlade om.
Utan detta var Caroline Krooks grannar vid sommarstugan!!

manker
Medlem
mankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Men du... nu var det väl ändå inte en lägenhet med fyra trappor och bottenplan osv det handlade om.
Utan detta var Caroline Krooks grannar vid sommarstugan!!

aaah, my bad..tröttnade att läsa artikeln pga hennes hemska utseende på fotot..
är för trött

Lyckholm
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gäddan
Och nånting om att förlåta andra deras synder. Tror tillåme det var med i nån känd bön..

Hehe. Förvisso. Men visst kan man förstå henne. Tänk er själva att bo granne med någon som pumpar Lasse Holm's Canneloni Makaroni i timmar på högsta volym eller Symfonin med Loa Folkman. Ett mycket enkelt sätt att drivas till vansinne, inte minst om de spelas extremt högt.

Fula Gubben
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Fula Gubben.... Du är lite rolig du....

Varifrån kommer din rädsla av starka kvinnor?
I förra inlägget var det Carolina Krook... och sedan en lista av idel starka kvinnor....
Nu Unni Drogge.... Jahapp, så hennes hånglande är vidrigt och äckligt.

Eric Hörstadius? Han bara satt där... eller?

Hade det varit bättre med en lista på motbjudande SVAGA kvinnor? Särskilt "Starka" är ju inte dessa knäppgökar och sosse-tanter, bortsett då från Caroline Krook som säkert tar 70-80 kg i bänkpress.

Vill dock göra en ändring -- byt ut Annika Billström mot Margareta Winberg

Erik Hörstadius är minst lika äcklig som Unni Drougge, och om man lägger ihop dem blir det hela KRÄK-MANI, för att tala Expressen-språk.

- F.G

Mauler
Medlem
Är väl lite off-topic .. men enligt envisa rykten skall Caroline Krook för övrigt vara vara flata.

Firefly
Avstängd
Fireflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauler
Är väl lite off-topic .. men enligt envisa rykten skall Caroline Krook för övrigt vara vara flata.

MMM jaaa... envisa "rykten" från din mamma!

Svara på ämne
Svara Topp Dela