Svara
  • 1
  • 2
2005-05-28, 10:28
Medlem
Spunkbumbis avatar
Shiiiit yo... DXM är det absolut sjukaste jag har tagit.

[Prologue]
Kvällen börjar med att jag tar bussen och ska möta en kompis som vi kan kalla victor. Vi var på väg till hans ställe, vi hoppade av vid våran destination och då hade visst victor fixat nåra OxyContin så vi for inte hem till honom direkt utan började leta efter hammare å spik.
Tog inte lång tod att fixa det och sen for vi till en annan bekant där vi satte oss och såg nån hasch film och dom spikade i sig lite Oxy och sen rökte vi massa holkar, flummade fast i soffan ett tag och såg klart filmen sen bar det av till victors ställe.

[World 1]
17.15: Victor sprang ner och käkade och 250mg dxm halkade ner till min magsäck, Äcklig smak och lätt varm känsla i magen kan kännas direkt efter intaget. Jag ligger i soffan och väntar tills han har ätit klart.
Victor kom upp ett tag senare (17.45) och vi bestämmer oss för att gå ut med victors hund, efter ett tag stannar victor till för att låta hunden pissa och av nån konstig anledning börjar jag vingla till som fan när jag försökte stå still. det va som om vänstra benet vek sig på nått konstigt sätt så jag va tvungen att snurra runt i pirruetter för att hålla balansen.
Vi träffar efter ett tag några alkoliserade kompisar och följer med dom ner till vattnet för att vara sociala, 250mg dxm far ner genom min strupe igen.

[World 2 - Månen]
Grusett och sanden vart till månstofft och båtarna i vattnet vart moonrovers, jag håller på att blåsa bort av dom starka vindarna på månen (?) och flummar frunt som fan och börjar trycka på en gammal elgrill för att försöka få den att sväva. allt detta gör mig hungrig så jag tar och äter lite månsten... smakar gott (choklad kakor). Solen lyser väldigt starkt och jag börjar fundera varför inte NASA gav mig ett visir...

[World 1]
"Hörrö vi måste röra oss mot busshållplatten" hör jag victor säga. Så vi börjar röra oss mot busshållplattsen för att möta en annan polare som vi kan kalla jolle, han skulle oxå flumma med oss. på vägen känner jag hur svårt det börjar bli att gå, mina ben känns rostiga och mina armar har jag knappt nån kontroll över. jag tittar ner mot marken för att titta vart jag sätter ner fötterna... märker då att det är en 250 meter lång orm vi går på. "inte konstigt att det känns halt" tänker jag och vandrar vidare.
20 minuter kvar tills jolles buss kommer så vi sätter oss vid ankdammen och chillar tills han kommer...

[World 3 - Atlantis]
Undervattensankorna börjar simma upp mot ytan och jag följer dom med blicken, det är vackert här... soljuset reflekteras mot havsbotten och jag håller andan för att inte drunkna... det blir jobbigt efter ett tag så jag tar ett andetag och blev förvånad över att hjälarna jag hade på halsen fungerade. jag är röksugen men jag vill inte blöta ner ciggen så jag låter den vara kvar i fickan. det simmar förbi några fiskar och sjöjungfruar, ett gigantiskt ostron kommer och skiter ut jolle brevid oss och allt vatten försvann...

[World 1.1 - Demonen]
(här gick det snett första gången... Stora öppna ytor är INGET man ska vistas på under DXM rus!!)

Jävligt tungt att gå, men vi skulle bjuda jolle på ett dxm piller så vi går på baksidan av badhuset där brännbolls planen ligger, solen ligger lågt på horisonten och jag tvärstannar mitt på brännbollsplanen, tittar bak och på marken där min skugga borde varit är det en svart demon med ett svärd (han såg inte snäll ut kan tilläggas) jag skriker som en kärring och börjar springa mot en buske, tittar bak och demonen missar min näsa med svärdet bara nån cm, jag skriker som en kärring igen och hoppar igenom en buske och börjar hysteriskt vandra fram och tillbax när jag ställer mig upp, jolle och victor får tag på mig och lugnar ner mig... jolle får sitt piller och vi far till pubben och hänger med en massa polare som har fest där ett tag... efter det for vi till victor igen.

[World... ???]
Hemma hos victor tar jag en till 250mg:are (750mg totalt nu) vi rökte lite mer holk oxå... och nu kan jag inte riktigt berätta så detaljrikt vad som hände... men jag minns att jag spöade upp emil i lönneberga för att han ljugit för mig om att han bodde i lönneberga... (han bodde igentligen i pakistan). jag besökte pyramiderna i egyptien, passade på att kissa på dom oxå (satt på toaletten), det hängde kukar från väggarna och jag såg allt i nån heltrippad slags "motion blur", musiken ekade i mitt huvud och det känndes som man var på en live consert.
vid den här tiden var klockan 22.35
jag kunde skjuta blå eld med min hand och skit.

När sista pillret började slå på så vart det den helt psykadelisk upplevelse... jag kunde knappt röra mig och det finns inte nog med platts att berätta allt man såg... jag tror jag besökte jordens alla plattser och några till. jag svävade, flög, simmade och rullade i färger och i musik.

jag har säkert glömmt massa saker men hallå? ni kan väl inte klandra mig?

EDIT: Jag kanske borde beskriva "Atlantis" mer... jag och victor satt på en bänk brevid en ankdamm... och jag såg blåa kristall-liknande torn och allt det här var under vattnet alltså, det var så jävla vackert precis som i nån saga. gravitationen ändrades å allt!
Citera
2005-05-28, 12:23
Medlem
FoXxs avatar
Hehe fan verkar som en lyckad tripp
Fan va sugen man blir på DXM nu =)
Citera
2005-05-28, 12:34
Medlem
mushys avatar
Heheh nice tripp,, men va vad det jag sa. stora öppna ytor, inget bra alls kombinerat med dxm
Citera
2005-05-28, 13:03
Medlem
Geckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spunkbumbi
Shiiiit yo... DXM är det absolut sjukaste jag har tagit.

jag tittar ner mot marken för att titta vart jag sätter ner fötterna... märker då att det är en 250 meter lång orm vi går på. "inte konstigt att det känns halt" tänker jag och vandrar vidare.

Stört skönt gjort...
Citera
2005-05-28, 13:21
Medlem
Spunkbumbis avatar
nä... brännbollsplanen var ingen höjdare. men i övrigt så var det en störtskön kväll!

hoppas det var roligt att läsa iaf
Citera
2005-05-28, 14:20
Medlem
organiss avatar
ja den va skit orlig att läsa, du lär ha fått upp ögonen för dxm för många nu!
Citera
2005-05-28, 16:30
Medlem
kindzadzas avatar
nice nice
Citera
2005-05-28, 17:03
Medlem
Spunkbumbis avatar
käkade just en 250mg... kanske inte så nyttigt att köra 2dar i rad men... what the hell
Citera
2005-05-28, 18:01
Bannlyst
Njah snarare att trippen dagen efter inte blir lika skön som den dagen innan. Gå inte och bli beroende nu då DXM är beroendeframkallande. Härlig tripprapport känner igen vissa delar från min första gång bara att du verkar ha fått sjuhelsikes mycket skönare hallucinationer

DXM är roligt men försök ta det med en gnutta respekt. Rekommenderar minst en veckas mellanrum. Det tog en vecka för mig att komma tillbaks ifrån en värld där jag uppfattade var jag befann mig och vad som hände. Men det kändes ej verkligt. Ett exempel var när min kompis skulle ringa mig. Förstod bara inte hur fantastiskt detta var att han var någon annan stans och pratade till mig. Detta var 6 dagar efter att jag tagit DXM. Men ändå så förstod man inte riktigt att man varit i det tillståndet förän man kommit ur det.
Citera
2005-05-28, 18:06
Medlem
Spunkbumbis avatar
okey DeExEm, jag skka aha de i tankena, fan vabäng ja e nu va? hähä joo :P lite soft å snurri i huvet :P hade bra hääj :P

Edit: 18.08 250mg DXM integet nu + några jääbla fjint sittande holkar :P

EDIT2: hähä va fan ni tyck ba jag e bäng jue eller?

Edit3: men jag e en ganska skön lirare jue, eller? hähä oj fan men nu ska ja sluta flumma få forumet innan nån mod äger mig i cs, hhä :P
Citera
2005-05-28, 22:58
Bannlyst
Grrrrr!! Sluta göra mig sugen på att ta en DXM tabb här och nu!!
Va så länge sedan (hela 2 veckor) sedan jag tog och det kommer dröjja en hel vecka till innan vi ska ut igen...
Citera
2005-05-28, 23:58
Medlem
Skön kväll spunkbumbi

Verkar som en riktigt trevlig kväll.

Måste säga att jag inte har märkt utav några som helst problem med öppna ytor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in