Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-22, 02:20
  #13
Avstängd
Trinityys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Inte om man tänker logiskt
http://i.imgur.com/ycVKYM8.jpg

Sen att vissa skriker YOLO och horar runt får stå för dem. Jag håller med tidigare talare, det är vidrigt.


Nog lika vidrigt tyvärr och inte speciellt kul för en kvinna som är väldigt petig och inte legat runt men faller för en kille som legat med över 60 brudar om inte fler. Nu blev jag kär så jag fick ta konsekvenserna men det är lika vidrig känsla för en kvinna när det gäller män.
Citera
2013-04-22, 02:27
  #14
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Jag känner inget förakt mot "lösa" kvinnor, eller mot det faktum att en kvinna har ett sexuellt förflutet.

Och överlag så har kvinnor sett mig som bra mycket manligare än de män som ska förakta och komma med slampstämplar till höger och vänster, sååå...

Pro tip: tjejer tänder på självförtroende och många av dem betraktar det som manlig.

En: "AAAAH! Din slampa! Du har haft sex med män innan du träffade mig! Fy vad äcklig du äääär!-reaktion förmedlar inte precis en känsla av starkt självförtroende i de flesta kvinnors ögon om man säger så.

Det hon vill höra är snarare hur du ska få hennes tidigare sexuella erfarenheter att BLEKNA i förhållande till det du tänkt göra med henne i sängen, och bräda samtliga av hennes tidigare älskare. Sådant är alltid mer tändande för en kvinna än osäkert "usch du är en slampa som har haft sex tidigare"-prat.

Så huruvida det du (TS) pratar om är en "instinkt" eller ej kan man spekulera kring. Men särskilt manlig/maskulin är den inte, i kvinnornas ögon iallafall... Och i slutändan vet vilken heterosexuell man som helst att det endast är kvinnornas åsikt som räknas på den fronten.
Citera
2013-04-22, 02:36
  #15
Medlem
Faderligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr-money
Skulle vilja påstå att det är en logisk och hygieniskt svar på en fråga.
Ett stinkhål som blivit besudlat av massvis med kukar är självfallet jävligt mycket vidrigare än mycket annat.
Att en kuk är i många hål är inte alls äckligt.

Vad är vidrigare, att stoppa in ditt finger i olika alkisars o uteliggares munnar ....eller att använda din egen mun till att suga på alkisars och uteliggares fingrar.

Har du någonsin stannat upp och verkligen försökt förstå den bakomliggande orsaken till varför du tänker och tycker vissa saker? Det är inte på något sätt mindre hygieniskt med ett geggveck som har haft en massa DNA-pistoler i sig.
Om du borstar tänderna och använder munskölj efter att ha snaskat på uteliggaren fingrar, återgår munnen till sitt normalstadium då? Rent hygieniskt gör den det i alla fall.
Citera
2013-04-22, 02:52
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanbarnet
Tror alla män tänker så ibland. Rätt normalt tänk. Om det är en instinkt? Jupp, sitter väll kvar sen stenåldern kan ja tänka mig. Man vi ha en "ren och fräsh" kvinna. Men det där är såklart individuellt.
Visa män skiter i det medan andra grubblar på det.
Personligen är ja något av ett mellanting. Har min nya dejt varit med fler en 30+ så ringer det varningsklockor i hela ryggmärgen. Men är jag kär skiter ja i det.

Det här sköter vi kvinnor snyggt genom att inte tala om hur många vi varit med. Till skillnad ifrån er män som gör det till en skryt grej. Troligen har vi legat runt precis lika mycket som er män om inte mer om vi är riktigt vackra
Citera
2013-04-22, 03:01
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faderlig
Har du någonsin stannat upp och verkligen försökt förstå den bakomliggande orsaken till varför du tänker och tycker vissa saker? Det är inte på något sätt mindre hygieniskt med ett geggveck som har haft en massa DNA-pistoler i sig.
Om du borstar tänderna och använder munskölj efter att ha snaskat på uteliggaren fingrar, återgår munnen till sitt normalstadium då? Rent hygieniskt gör den det i alla fall.

Jag tycker som jag gör eftersom jag tänker logiskt och på hygien. Ett hål som blir använt av många saker är vidrigt. Det är något som "kommer in" i din kropp via hålet...det är inne i din kropp och kött.

Att ha en utåtstående lem som stoppas in i någon är på en helt annan planet. Det är inte vidrigt alls.
Citera
2013-04-22, 03:34
  #18
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Jag känner inget förakt mot "lösa" kvinnor, eller mot det faktum att en kvinna har ett sexuellt förflutet.

Och överlag så har kvinnor sett mig som bra mycket manligare än de män som ska förakta och komma med slampstämplar till höger och vänster, sååå...

Pro tip: tjejer tänder på självförtroende och många av dem betraktar det som manlig.

En: "AAAAH! Din slampa! Du har haft sex med män innan du träffade mig! Fy vad äcklig du äääär!-reaktion förmedlar inte precis en känsla av starkt självförtroende i de flesta kvinnors ögon om man säger så.

Det hon vill höra är snarare hur du ska få hennes tidigare sexuella erfarenheter att BLEKNA i förhållande till det du tänkt göra med henne i sängen, och bräda samtliga av hennes tidigare älskare. Sådant är alltid mer tändande för en kvinna än osäkert "usch du är en slampa som har haft sex tidigare"-prat.

Så huruvida det du (TS) pratar om är en "instinkt" eller ej kan man spekulera kring. Men särskilt manlig/maskulin är den inte, i kvinnornas ögon iallafall... Och i slutändan vet vilken heterosexuell man som helst att det endast är kvinnornas åsikt som räknas på den fronten.

Couldn't agree more. Det är nog ingen manlig instinkt men en FB-dito.
Citera
2013-04-22, 03:38
  #19
Medlem
vassapennans avatar
massor med trams i tråden.

saken är enkel.

En kille sprider bäst sina gener genom att ligga med så många kvinnor som möjligt. Energin som mannen gör av med är väldigt liten vid varje samlag. Under sin livstid kan mannen rent teoretiskt producera tusentals barn. En kvinna däremot kan inte få tusentals barn utan måste därmed vara mer selektiv när det kommer till partner, hon tvingas välja med omsorg då en graviditet är betydligt mer kostsam för henne än för killen.

Rent biologiskt är därmed en kille som har massor med sex mer attraktiv för andra kvinnor då detta ses som bra gener och bra förutsättningar för avkomman. En kille som däremot misstänker att tjejen är lösaktig kan aldrig garantera att avkomman tillhör honom, därmed är det rent biologiskt olönsamt att investera energi i varken henne eller avkomman. Vår stenåldershjärna reagerar instinktivt mot sådana kvinnor. Detta mönster kan man även hitta i naturen hos djur.

Detta är skrivet i rent undermedvetna biologiska termer. När man är ute på krogen så tänker man givetvis inte på detta. Men förstår man ovanstående så kommer man även börja förstå andra saker som ex varför kvinnor tycker muskulösa män är attraktivare trots att vi knappast behöver muskelstyrka i dagens samhälle, eller varför kvinnor med stora bröst föredras av majoriteten av män etc.

Påpeka är att promiskuösa män i mindre utsträckning väljer bort promiskuösa kvinnor. Dessa män kan givetvis inte garantera att avkomman hos dessa kvinnor tillhör dem men eftersom tillgången på andra kvinnor är så stor så finns egentligen ingen anledning att avstå. En kille som sällan får ligga kommer vara betydligt noggrannare med sin partner då han vill försäkra sig om att reproduktionen tillhör hans egna gener.

De biologiska instinkterna som hjälpt oss överleva i miljoner år lever vidare trots att vi lever under 2000-talet.
Citera
2013-04-22, 03:44
  #20
Medlem
Män måste bevisa sig för att få fitta. Kvinnor måste inte göra ett piss för att få kuk.

En "lösaktig" man är därför av värde för de flesta kvinnor då han framstår som väldigt åtråbar för andra kvinnor (vi vet alla hur mycket mer attraktiv en man blir om han går in på krogen med en snygg brud vid sidan eller om han visar upp sin vigselring). En lösaktig kvinna är lättlurad och tror på män som lovar henne guld och gröna skogar i utbyte mot 15 minuter i hennes fitta.

Män är betydligt mer intresserade av sex än vad kvinnor är. Jämför bara bögar med lebbor.

Så ja, det är en naturlig instinkt hos människan...
Citera
2013-04-22, 04:03
  #21
Medlem
Mellanbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccepteraInteSkit
Det här sköter vi kvinnor snyggt genom att inte tala om hur många vi varit med. Till skillnad ifrån er män som gör det till en skryt grej. Troligen har vi legat runt precis lika mycket som er män om inte mer om vi är riktigt vackra

Lol, Alla kvinnor jag haft i mina dar har ja frågat hur många dom varit med och alla har varit ärliga. (det kan jag aldrig veta iof men sånt känner man på sig om man inte är en fet äcklig efterbliven WT) Vissa över 100, andra 50 osv.. dom som inte velat svara har bara sagt. -"Det är många" Och då fattar man att det är en jävla massa. så att ni sköter det snyggt det får stå för dig och dina illusioner.

Btw, Jag har aldrig mött en kille som skryter om hur många han har haft. I mina kretsar blir han direkt stämplad som en jävla hora om han "skryter" om hur många han har knullat. Så där spräckte jag en till av dina fuckade myter.
Citera
2013-04-22, 06:31
  #22
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Relationer och samlevnad /mod
Citera
2013-04-22, 06:45
  #23
Medlem
Ghastens avatar
Ja det är väl klart man inte vill ha slampan som legat runt med dom flesta andra. Så brudar hittar man överallt. Det är ju just dom som inte legat med alla man vill ha.

Men det jävliga när man får reda på hur slampan varit innan. Då tappar jag det riktiga intresset. Då är det bara knulla som gäller för jag vet att det inte kan bli for life.
Citera
2013-04-22, 06:46
  #24
Avstängd
Trinityys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AccepteraInteSkit
Det här sköter vi kvinnor snyggt genom att inte tala om hur många vi varit med. Till skillnad ifrån er män som gör det till en skryt grej. Troligen har vi legat runt precis lika mycket som er män om inte mer om vi är riktigt vackra

Jag skulle nog inte säga att män är dumma och inte vet om det.
De vet om det men spelar bara med för att få sitt sedan finns det naiva män.
Jag blev kär i min nuvarande partner men han trodde att jag var som alla andra tjejer.
När jag var väl hemma hos honom när vi träffades så skulle jag bara lämna medicin för att han var sjuk men han trodde jag var där för att få ett bonus. Jag blev ledsen och förbannad för han uttryckte sig som en idiot.
Jag hällde vatten glaset över honom och stack ut. Jag skrev du får skriva till mig när du har växt upp .
Han skämdes rejält när han kom tillbaka och har sedan den dagen inte berättat hur många han har varit med.
Han säger många vilket betyder en hel del medan jag hade knappast varit med någon.
Inte alla män skryter men de ser kvinnan som enbart ett ligg i början på grund av alla lösaktiga kvinnor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback