Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-06, 22:14
  #241
Medlem
scottbikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Vi var nere en 4 dagarstur mellan jul o nyår då hon jobbade 3 dagar på Pascha och sedan har vi varit nere nu i början på mars då det blev en 3 dagarstur, även den gick till Pascha. Hade egentligen velat att hon gjorde ett gb till på Erlebnis men dom har just nu ingen egen lokal
Ni får väl visa upp ett grönt test innan varje "jobb"? Har ni aldrig råkat ut för någon smitta?
Citera
2016-04-07, 21:59
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Börjar det bli rutin nu?

Ni får gärna dela med er av händelserna över dessa dagar. Några nya upplevelser?

Ska ta mej tid o skriva lite inom kort
Citera
2016-04-07, 22:02
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scottbikes
Ni får väl visa upp ett grönt test innan varje "jobb"? Har ni aldrig råkat ut för någon smitta?

Inget mer än lite halsont har det blivit.

Ja Pascha har krav på att hon e nytestad eller så har dom läkare med jämna mellanrum som kan göra test
Citera
2016-04-07, 23:06
  #244
Medlem
scottbikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Inget mer än lite halsont har det blivit.

Ja Pascha har krav på att hon e nytestad eller så har dom läkare med jämna mellanrum som kan göra test

Bra, det är precis som jag trodde. Gör ni träffar i Sverige? Är bra sugen på att besöka Erlebnis då jag gillar både gruppsex och GB. Hoppas de snart får ordning på någon lokal igen. Eller ska de tillbaka till den gamla som bara renoveras?
Citera
2016-05-15, 17:04
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scottbikes
Bra, det är precis som jag trodde. Gör ni träffar i Sverige? Är bra sugen på att besöka Erlebnis då jag gillar både gruppsex och GB. Hoppas de snart får ordning på någon lokal igen. Eller ska de tillbaka till den gamla som bara renoveras?


EB har öppnat i nya fräscha lokaler. Dom öppnade 2 Maj, Grossbeerenstrasse 26, Berlin

Vi gör inte denna typ av träffar i Sverige
__________________
Senast redigerad av Snuskpar 2016-05-15 kl. 17:09.
Citera
2016-05-15, 20:10
  #246
Medlem
Trevligt med folk som lever ut sin grej. Don't dream it. Be It, foer att travestera...

Pasha har Jag inte besoekt daa det inte aer min cup of tea.

Har dock varit paa Erlebnis och faatt en liten slant foer att delta i filmade gb daer ett par gaanger. Det aer dock ett bra tag sedan nu.

Missat att de oeppnat nytt. Kul om de fortsaetter med det foer den som vill foerena nytta med noeje.
Citera
2016-10-26, 23:56
  #247
Medlem
Hej på er, nu har vi kommit hem efter en liten hösttripp till Pascha, där vi var tor kväll till söndag.
27 gentlemän av olika slag fick hon nöjet att ta hand om denna gång. Jag fick äve nöjet att assistera vid två olika önskemål om trekanter

T o E
Citera
2017-05-14, 14:20
  #248
Medlem
Hej, efter ett litet uppehåll pga tidsbrist har vi nu varit på Pascha igen .. man kan säga att vi var i Tyskland och mötte våren
Denna gång blev det hela 5 dagar pga att hon hade lite extra uppdämt sug efter att få hora...

Återkommer med en liten rapport snart hoppas jag
Citera
2017-12-30, 20:05
  #249
Medlem
Hej på er och god jul..
Nu är vi nyss hemkomna efter en mellandagstripp till det förlovade snusklandet i söder
2 dagar på Pascha och en dag på ett annat ställe..
Citera
2017-12-31, 01:29
  #250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Hej på er och god jul..
Nu är vi nyss hemkomna efter en mellandagstripp till det förlovade snusklandet i söder
2 dagar på Pascha och en dag på ett annat ställe..

Ser fram emot utförlig rapport!
Citera
2019-03-21, 00:42
  #251
Medlem
Hej på er, har inte skrivit på ett tag men vi har varit smått aktiva ändå.. både med Pasha och lite andra ställen där gubbarna fått nyttja henne. Hon har tom fått lite svensk sperma
Citera
2019-03-21, 11:42
  #252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Hej på er, har inte skrivit på ett tag men vi har varit smått aktiva ändå.. både med Pasha och lite andra ställen där gubbarna fått nyttja henne. Hon har tom fått lite svensk sperma

När och var blir nästa gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback