Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-21, 15:02
  #1
Medlem
Vi är ett kk par där min unga kk sålt sig ngra gånger och tänder mycket på det vilket jag också gör. Vi har nu en tanke om att åka till ngt lite mer sexköpsliberalt land några dar så hon kan va hora några dagar med min hjälp. Vi funderar nu på om någon känner till tex bordell eller liknande i danmark eller tyskland där man skulle kunna hålla till...

tacksam för tips o förslag..
Citera
2013-04-21, 17:16
  #2
Medlem
vassjagarns avatar
Atmos sauna club eller på gatan i reperbahn
Citera
2013-04-21, 17:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vassjagarn
Atmos sauna club eller på gatan i reperbahn


oki tack för det. så du tror det är ojk att frilandsa på atmos ..?
Citera
2013-04-21, 18:04
  #4
Medlem
På det smått legendariska horhuset Pascha i köln kan man hyrain sig veckovis. Kostanden är 4200 per vecka på de våningar som marknadssför straight sex.

Här lär din tjej kunna få obegränsat med betalkuk och ni kan dessutom bo i rummet båda två. Kan bli fint plus i kassan om din hora lanseras som väldigt grön.
Jag har knullat massor av horor här och ert upplägg lockar mkt kunder.
Citera
2013-04-21, 18:14
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
På det smått legendariska horhuset Pascha i köln kan man hyrain sig veckovis. Kostanden är 4200 per vecka på de våningar som marknadssför straight sex.

Här lär din tjej kunna få obegränsat med betalkuk och ni kan dessutom bo i rummet båda två. Kan bli fint plus i kassan om din hora lanseras som väldigt grön.
Jag har knullat massor av horor här och ert upplägg lockar mkt kunder.


har bara hört talas om Pasch men inte varit där på besök ännu. Vad ligger då prisnivån på och är det mest entimmes seanser eller har du ngn aning om vad som e populärast?
Citera
2013-04-21, 18:35
  #6
Medlem
Ingen romantik här inte. Vanligast med snabba knull på ca 15 min. Du har dessutom rätten att operara som hallick åt din hora. Prisnivån pendlar mellan 80-200 euro för ett knull beroende på utseende hos horan. Är din hora mkt ung och oskyldig finns det pengaratt hämta.

Jag knullade på en rumänsk jävligt söt liten 18 åring för ett par veckor sedan. Hallicken hade hyrt 4 rum åt sina horor.

Tänder din tjej på att knulla män och få betalt eller vad är er grej?

Jag skulle gärna knulla på en ung svenska på Pascha
Citera
2013-04-21, 18:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Ingen romantik här inte. Vanligast med snabba knull på ca 15 min. Du har dessutom rätten att operara som hallick åt din hora. Prisnivån pendlar mellan 80-200 euro för ett knull beroende på utseende hos horan. Är din hora mkt ung och oskyldig finns det pengaratt hämta.

Jag knullade på en rumänsk jävligt söt liten 18 åring för ett par veckor sedan. Hallicken hade hyrt 4 rum åt sina horor.

Tänder din tjej på att knulla män och få betalt eller vad är er grej?

Jag skulle gärna knulla på en ung svenska på Pascha

Ja hon tänder enormt mkt på det, hon e lång slank o 19, mkt söt
Citera
2013-04-21, 18:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
Ja hon tänder enormt mkt på det, hon e lång slank o 19, mkt söt

Då kan jag rekommendera er att Prova pascha. Hon kommer med din beskrivning åtminstone bli knullad av 10-15 män per dag. Mkt stor efterfrågan på blonda, långa , söta nordiska tjejer.

Pascha har ju även Gloryholes man knullar i. Det går till så att ni hyr ett Gloryholeås per/dag.
Ni tar en bild på din hora och sätter utsidan av båset. Det går sedan till så att männen betalar 50 euro för att knulla din tjej. Det finns ett hål där din tjej trycker in sin rumpa. Sedan blir hon knullad bakifrån genom hålet. Men hon kan inte se vem som knullar henne. I båset där killen är finns det en kontrollant som kollar att kondomen är rätt påsatt. Han är där hela tiden.

Sjukt kinky grej som är en jättesucce på Pascha. Har sett köer av män utanför vissa bås. Tjejer som får obegränsat med kuk där.

Rekas
Citera
2013-04-21, 19:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Pascha har ju även Gloryholes man knullar i. Det går till så att ni hyr ett Gloryholeås per/dag.
Ni tar en bild på din hora och sätter utsidan av båset. Det går sedan till så att männen betalar 50 euro för att knulla din tjej. Det finns ett hål där din tjej trycker in sin rumpa. Sedan blir hon knullad bakifrån genom hålet. Men hon kan inte se vem som knullar henne. I båset där killen är finns det en kontrollant som kollar att kondomen är rätt påsatt. Han är där hela tiden.

Sjukt kinky grej som är en jättesucce på Pascha. Har sett köer av män utanför vissa bås. Tjejer som får obegränsat med kuk där.

Rekas

Ja det låter som att det får bli pascha, det är ju ett seriöst välfungerande ställe med ordning och reda.
Gloryhole knull grejjen var sjukt kinky.. riktigt nice upplägg.. får se om det oxå provas.. men jag har iaf mejlat dom nu.

tack för konkret o bra tips.
Citera
2013-04-21, 19:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Jag knullade på en rumänsk jävligt söt liten 18 åring för ett par veckor sedan. Hallicken hade hyrt 4 rum åt sina horor.


Jag skulle gärna knulla på en ung svenska på Pascha


vad gav du för rumänskan ?
Citera
2013-04-21, 19:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskpar
vad gav du för rumänskan ?

150 Euro. Men jag knullade henne i 45 minuter. Sjukt sexig liten sak.
Citera
2013-04-21, 19:19
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
150 Euro. Men jag knullade henne i 45 minuter. Sjukt sexig liten sak.


ok nice..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback