Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 01:14
  #61
Medlem
EghtLeggeds avatar
Hycklare.
Folk som låtsas vara goda men som passar på att vara onda när de får chansen.
Citera
2018-07-11, 00:14
  #62
Medlem
ekkers avatar
Förstår precis vad du menar.
Det är synd om dessa, men... Det är väl människor det också. (ofta lätta att knäcka efteråt, öga mot öga, så att säga), om dem är jävliga.

MEN i sällsynta fall gäller det individer som är osäkra och vill "tillföra" något och vara "delaktig", i konversationen/skämtet för att bli involverade och accepterade.

Sen finns ju asen inget hjälper på.
Citera
2018-08-09, 17:27
  #63
Medlem
När jag bett någon lyssna på det jag har att säga, bara lyssna inget annat. Så ska denne alltid komma med en lösning på mitt problem och säga mycket självklara saker som "så är det ibland" eller "ryck upp dig".

Klyschigt, men det gör mig mer skada än nytta.
Citera
2018-09-30, 14:04
  #64
Avstängd
Mest irriterande ni vet?

Kan skriva en bok av detta förfan men jag nämner några stycken.

När grannarna spelar basmusik när man vill sova.
När bussen inte kommer eller bara kör förbi dig.
När folk fjäskar för någon.
När folk inte har seder, typ smaskar, rapar eller skriker o svär som arabjävlar fr ingenstans.
Respektlösa horbarn utan föräldrar, typiskt araber o andra invandrare.

Ok er tur.
Citera
2018-09-30, 14:33
  #65
Moderator
Fear2bes avatar
Ämnen sammanfogade/Mod
Citera
2018-10-11, 01:51
  #66
Avstängd
detta är fan skit roligt. tack mod att ni flytta min post. ok ja stör mig på alla överordnare vakter poliser admins moderatorer wannabe bosses o dylikt. denna jävla diktaturfilosofen kan knulla sig i fittan
Citera
2018-10-11, 01:59
  #67
Medlem
Feministernas avatar
Jag stör mig på det där sliskiga leenden, typ, turkar som glor med sina ormliknande ögon medans deras munnar ler som smält präst ost.
Citera
2018-10-11, 02:06
  #68
Medlem
Alla dessa idrottstyper som ständigt måste prata om sin löprunda på lunchen, sin tid i byhåleloppet i helgen eller sin träning inför Vasaloppet.
Citera
2018-10-21, 00:30
  #69
Avstängd
Fjäskande är det värsta! Speciellt av någon som varit en översittare mot dig i yngre dagar. SMACKA DEM!
Citera
2018-10-21, 00:40
  #70
Medlem
Mytomaner är fruktansvärt att ha i sin tillvaro, likaså snåljåpar. Folk som inte förstår ironi är rätt jobbiga också. Alltför pratglada människor med, de kväver en nästan när de maler på och maler på om sina problem och sig själva och gärna avbryter andra för att själv få prata. Sist men inte minst, folk som saknar självinsikt, som inte förstår när de beter sig dåligt osv. Usch.
Citera
2018-10-21, 00:47
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feministerna
Jag stör mig på det där sliskiga leenden, typ, turkar som glor med sina ormliknande ögon medans deras munnar ler som smält präst ost.
Det är för att det är naturligt att reagera på när män signalerar våldtäkt och känslor av överlägsenhet. Jag vet precis vad du menar och har sedan tonåren kallat sådana män och pojkar för hyenor. Tråkigt att inte alla män så öppet låter det de tänker lysa ur deras ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av Smullis
Mytomaner är fruktansvärt att ha i sin tillvaro, likaså snåljåpar. Folk som inte förstår ironi är rätt jobbiga också. Alltför pratglada människor med, de kväver en nästan när de maler på och maler på om sina problem och sig själva och gärna avbryter andra för att själv få prata. Sist men inte minst, folk som saknar självinsikt, som inte förstår när de beter sig dåligt osv. Usch.
Jag tycker mytomanerna kan vara underhållande, förutom att det är drygt att sortera när de ljuger från när de talar sanning så brukar skita i det.

Men ditt inlägg påtalar något som jag har svårt för, tystlåtna människor som gör en obekväm eftersom man gärna pratar och är social. Jag tycker alltid lite bättre om människor som pladdrar på glatt likt en annan framför negativa människor som ska kräkas ut någon tråkig kommentar eller döda stämningen genom att vara spännande likt en sten att konversera med.
Citera
2018-10-21, 00:48
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analytiker1975
Alla dessa idrottstyper som ständigt måste prata om sin löprunda på lunchen, sin tid i byhåleloppet i helgen eller sin träning inför Vasaloppet.
Håller med. Dessa hurtbullar är påfrestande för psyket.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback