Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-16, 16:15
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
2. HBT-personer är väl ändå inte bara bögar?

Sant, men QX är inte heller längre någon HBT-tidning, utan riktar sig mer eller mindre exklusivt till homosexuella män.
Citera
2015-02-16, 16:48
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Ställer lite frågor till er "SD-experter" som jag gärna hade sätt diskuterats i tråden och som jag gärna hade velat höra lite teorier kring.

Är verkligen homosexuella medvetna om sverigedemokraternas åsikt som innebär att homosexuella inte ska få adoptera, inte ska få gifta sig och helst inte skylta med sin homosexualitet? Kommer HBT-personerna avskräckas från SD när det börjar närma sig val och då sverigedemokraternas åsikter mer kommer uppmärksammas, som bland annat innehåller att man inte kan se homosexuella vara en del av den så viktiga kärnfamiljen? Ska SD kanske byta inriktning när det gäller homosexualitet för att hålla kvar den uppenbart stora grupp av HBT-personer som kan rösta på partiet?


Jämfört med att brännas ihjäl så låter det väl inte så farligt?
Citera
2015-02-16, 19:27
  #75
Medlem
Deferos avatar
Finns det någon källa på detta resultat förutom blogginlägg och flashbacktrådar?
Citera
2015-02-16, 21:48
  #76
Avstängd
swedishtrippers avatar
Jag ser inte många HBTQ företrädare I SDs främsta led
Citera
2015-02-18, 23:19
  #77
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishtripper
Jag ser inte många HBTQ företrädare I SDs främsta led

Givetvis inte, för det är sådana som smyger med sin läggning som är SD-are.
Citera
2015-02-18, 23:20
  #78
Medlem
Paradocss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swedishtripper
Jag ser inte många HBTQ företrädare I SDs främsta led

Det finns säkert HBTQ-folk i SD. (Bieler lär vara Bi). Men nu har inte kulturmarxism och postmordernism slagit igenom i det partiet så ingen gör någon stor sak av om någon är si eller så. Tror nog de flesta inom partiet ser det som en privatsak.

Med tanke på utvecklingstrenderna i Sverige finns det viktigare saker att bry sig om.

Själv skulle jag vilja påstå att det är jävligt Q att öppet sympatisera med SD.
Citera
2015-02-19, 23:05
  #79
Avstängd
swedishtrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Givetvis inte, för det är sådana som smyger med sin läggning som är SD-are.

Jag misstänker samma sak. Det finns en riksdagsledamot för SD som jag 99% tror är homosexuell. Han ger ifrån sig gayvibbar (och ja, jag plockar upp sådana)
Citera
2015-12-20, 00:06
  #80
Medlem
Någon som vet ifall det finns några nya rön för SDs nivå bland bögar och bisexuella och andra grupper (ingen nämnd, ingen glömd)?
Citera
2015-12-20, 01:35
  #81
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vjvs
Någon som vet ifall det finns några nya rön för SDs nivå bland bögar och bisexuella och andra grupper (ingen nämnd, ingen glömd)?


Tror inte homorörelsen vill se sådana siffror.
Citera
2015-12-20, 01:46
  #82
Medlem
Det har nog börjat gå upp för HBT-personer att den kraftiga muslimska invandringen är ett direkt hot mot alla de framsteg de gjort sista 20-30 åren.
Citera
2016-01-17, 08:10
  #83
Medlem
Mjälls avatar
Varför är artikeln borta? Fejkade röster?
__________________
Senast redigerad av Mjäll 2016-01-17 kl. 08:14.
Citera
2016-01-17, 08:57
  #84
Medlem
Det är ganska illa ställt i Sverige när HBTQ-personer röstar på ett homofobt parti . Fast jag kan förstå dem, de står i ett vägskäl där "lighthomofobi" är på sikt det enda alternativet mot avrättning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback