Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-15, 01:50
  #349
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Filmen finns på Paramount+ nu! Ska ta den i helgen!
VA, wtf!
Hade jag ingen aning om, tack!
Klickar play nu.
Citera
2022-01-15, 04:31
  #350
Medlem
fearreapers avatar
Ett mycket bra avslut på en utav årtiondens bästa serie. Tack för allt Ray. Otroligt bra skriven film, bra avslut, allt.
Citera
2022-01-17, 18:13
  #351
Medlem
trazkes avatar
Jag slutade kolla sista (näst sista ?) säsongen när precis allt verkade handla om Abby när hon hade avlidit.

Är filmen något för mig eller måste man ha sett sista säsongen för att ha någon glädje av den?
Citera
2022-01-17, 21:57
  #352
Medlem
fearreapers avatar
Ett enda svar: Ja. Du måste se den sista för att kunna knyta ihop säcken.

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag slutade kolla sista (näst sista ?) säsongen när precis allt verkade handla om Abby när hon hade avlidit.

Är filmen något för mig eller måste man ha sett sista säsongen för att ha någon glädje av den?
Citera
2022-01-18, 14:44
  #353
Medlem
trazkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Ett enda svar: Ja. Du måste se den sista för att kunna knyta ihop säcken.
Tack. Skit också, älskade egentligen serien men tappade som sagt lusten och nu har man tappat tråden så det är nog lika bra att skita i det då.
Citera
2022-01-18, 15:19
  #354
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tack. Skit också, älskade egentligen serien men tappade som sagt lusten och nu har man tappat tråden så det är nog lika bra att skita i det då.
Gäsp!
Citera
2022-01-18, 15:23
  #355
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Skönt att veta iallafall
Citera
2022-01-20, 10:10
  #356
Medlem
fernebos avatar
Nja.. Visst fick man en hyfsad avrundning, men samtidigt alldeles för många flashbacks och en Ray som bara deppar och grubblar. Filmen var helt enkelt lite stillastående, men å andra sidan så borde man väl inte ha förväntat sig nåt annat. Ray Donovans första tre säsonger var fantastiska, sen blev Abby sjuk och ägnade en hel säsong åt at dö varefter Ray flyttade till NYC och inget blev riktigt detsamma igen.

Hur som helst! Har man sett serien ska man naturligtvis se filmen. 6/10
Citera
2022-01-23, 16:31
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Skönt att veta iallafall

Kan ju alltid hoppas! De lämnade en del öppet...

Bra film, bättre än jag trodde/förväntade mig iaf.
Citera
2024-02-28, 21:16
  #358
Medlem
diseuses avatar
Spinoff i vardande!

Variety (Paramount+ Greenlights New Series Loosely Based on ‘Ray Donovan’ With Guy Ritchie, ‘Top Boy’ Creator Ronan Bennett Attached):
Citat:
Paramount+, Showtime/MTV Entertainment Studios, and 101 Studios are teaming for a new series loosely based on the hit Showtime series “Ray Donovan.”

Titled “The Donovans,” the series will be fully written by Ronan Bennett with Guy Ritchie attached to direct and executive produce. It will be available to Paramount+ with Showtime subscribers later this year.

The official description of the series states, “With the most powerful clients in Europe, ‘The Donovans’ will see family fortunes and reputations at risk, odd alliances unfold, and betrayal around every corner; and while the family might be London’s most elite fixers today, the nature of their business means there is no guarantee what’s in store tomorrow.”
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback