2013-04-16, 22:23
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haztro
Tack så mycket! Då tar jag det till maten då. Men spelar det någon roll <b>när</b> på dan ja ska ta det?

Nej.
Citera
2013-04-16, 23:10
Medlem
Varför klagar folk på att drömma? Gör hela sovandet fan så mycket mer intressant..

Tom mage, innefattar det även vatten?
Citera
2013-04-16, 23:17
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbullen
Varför klagar folk på att drömma? Gör hela sovandet fan så mycket mer intressant..

Tom mage, innefattar det även vatten?

Alla delar inte din uppfattning. Kraftigt drömmande, framför allt mardrömmar, påverkar enbart sömnkvalitén negativt för mig.

Nej, att skölja ner ZMA:t med vatten är inga problem.
Citera
2013-04-16, 23:27
Medlem
donaukinds avatar
Hm, skumt. Har tagit 30 mg zink i snart tre månader och har bara haft positiva effekter på sömnen, jag drömmer i och för sig väldigt mycket vanligtvis men sömnen har blivit mycket bättre.

TS, ta alltid zink till maten, inte bara pga drömmarna men även på att du kan få jäääävligt ont i magen!
Citera
2013-04-17, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigorexia
Alla delar inte din uppfattning. Kraftigt drömmande, framför allt mardrömmar, påverkar enbart sömnkvalitén negativt för mig.

Nej, att skölja ner ZMA:t med vatten är inga problem.
Hmm, sant angående mardrömmar, tänkte inte på den sidan av spektrumet ^^

Jag tänkte mer om man har suttit ocj druckit dryga litern eller mer senaste 1-2h
Citera
2013-04-17, 09:16
Medlem
Bigorexias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbullen
Hmm, sant angående mardrömmar, tänkte inte på den sidan av spektrumet ^^

Jag tänkte mer om man har suttit ocj druckit dryga litern eller mer senaste 1-2h

Det påverkar inte, förutsatt att det bara är vatten
Citera
2013-05-22, 14:06
Medlem
Streeets avatar
Jag tycker ZMA fungerar kanon bra!

Jag ska precis ta en kur och jag har alltid fått sky high libido samt hårdare muskler av det.

Det brukar kicka igång redan efter 5 dagar på mig.

Sömnen brukar vara lika skön som vanligt kanske något snepp bättre.

Jag tar 3 caps innan sängående.

//S
Citera
2013-05-22, 14:14
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streeet
Jag tycker ZMA fungerar kanon bra!

Jag ska precis ta en kur och jag har alltid fått sky high libido samt hårdare muskler av det.

Det brukar kicka igång redan efter 5 dagar på mig.

Sömnen brukar vara lika skön som vanligt kanske något snepp bättre.

Jag tar 3 caps innan sängående.

//S
Kur? Det är väl ingen anabola vi pratar om. Hårdare muskler? Det är zink, magnesium och vitamin b6....
Citera
2013-05-22, 18:57
Medlem
S2bbos avatar
Har alltid sovit bra med mitt ZMA. Det ända problemet är när jag vaknar så har det hänt, flertalet gånger, mina armar har varit helt orörliga. Aldrig hänt när jag inte tagit ZMAt dock.
Citera
2013-05-22, 19:35
Medlem
ZMA är ju som någon sa Zink, magnesium och vitamin B6. Då magnesium är muskelavslappnande leder det till djupare bättre sömn, å man kan därmed drömma en hel del på det.

Men anledningen med det är ju just för att hamna i djupare sömn, eller?
Citera
2013-05-22, 21:34
Medlem
dauits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckNrolla
ZMA är ju som någon sa Zink, magnesium och vitamin B6. Då magnesium är muskelavslappnande leder det till djupare bättre sömn, å man kan därmed drömma en hel del på det.

Men anledningen med det är ju just för att hamna i djupare sömn, eller?
vissa upplever att dom sover bättre ja, andra får väldigt konstiga drömmar men sover fortfarande mycket bättre, medan för andra förändras inte deras sömn något.

Testa dig fram
Citera
2013-05-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dauit
vissa upplever att dom sover bättre ja, andra får väldigt konstiga drömmar men sover fortfarande mycket bättre, medan för andra förändras inte deras sömn något.

Testa dig fram

Jag har kört 50 mg zink morgon o kväll å 500 mg magnesium innan sänggående sen urminnes tider, jag har testat mig fram och ibland har jag konstiga drömmar men jag sover djupare. Det var mer ett svar för TS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in