Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-22, 16:55
  #289
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av chemulen
Förstår det, jag har dock aldrig provat metamfetamin

Det har inte jag heller, craze däremot har jag testat.........
Citera
2014-09-22, 16:57
  #290
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Metamfetamin? Kan lova dig att det inte finns något som är i närheten av en effekt som påminner om amfetamin/metamfetamin i craze...

fenyletylamin däremot finns det. Men effekten är inte alls som tjack. Men oturligt nog syns det i stickprov.
Craze åkte inte dit p.g.a fenyletylamin. Det finns bevisat att Craze innehöll etylamfetamin som inte ingick i listan över ingredienser, alltså en hemlig ingrediens.
Citera
2014-09-28, 23:35
  #291
Medlem
Har ett lager Craze här hemma. Får dock göra mig av med det och gå över till en annan PWO, aldrig fått riktigt bra effekt. Visst får man CNS-stimulering och medföljande bieffekter men för mig passar den inte lika bra för gymmet som t.ex. Jack3d gjorde.
Citera
2014-09-29, 06:47
  #292
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Har ett lager Craze här hemma. Får dock göra mig av med det och gå över till en annan PWO, aldrig fått riktigt bra effekt. Visst får man CNS-stimulering och medföljande bieffekter men för mig passar den inte lika bra för gymmet som t.ex. Jack3d gjorde.

Den passade väldigt bra för långa löppass enligt mig. Fokuset var enormt bra under tiden.
Citera
2014-10-07, 21:22
  #293
Medlem
Signaturums avatar
Hittade en som skickar ifrån Ryssland verkar det som.
Hur säkert är det att beställa därifrån? Vill inte lägga ut en massa pengar bara för att få hem ett brev ifrån tullen att dom har beslagtagit min beställning.
Citera
2014-10-09, 16:25
  #294
Medlem
Intressant, analog till DMAA i frenzy. Inte förvånad

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1.../dta.1735/full
Citera
2014-12-03, 15:45
  #295
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chemulen
Intressant, analog till DMAA i frenzy. Inte förvånad

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/1.../dta.1735/full
Nej det var inte särskilt förvånande med tanke på att det finns listat i innehållsförteckningen.
Citera
2015-06-17, 17:46
  #296
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Nej det var inte särskilt förvånande med tanke på att det finns listat i innehållsförteckningen.
Knappast?!
Citera
2015-09-29, 13:54
  #297
Medlem
Sebzors avatar
Såg att det går att köpa den riktiga Craze från Australien på vissa sidor. Någon som testat att köpa?
Citera
2015-11-02, 21:26
  #298
Medlem
johannes111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Såg att det går att köpa den riktiga Craze från Australien på vissa sidor. Någon som testat att köpa?


Vågade du testa eller hur gick det?

Har nån annan fyndat, hade mer en någonsin behövt en burk eller tre just nu!
Citera
2015-11-26, 21:30
  #299
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes111
Vågade du testa eller hur gick det?

Har nån annan fyndat, hade mer en någonsin behövt en burk eller tre just nu!


Nej jag har inte testat. Jag har dock köpt Craze 2.0 och Frenzy från England, men det är inte riktigt samma sak.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback