2014-04-26, 17:07
Medlem
Vad tycker folk om detta spelet? Något att ha?
Citera
2014-04-27, 19:49
Medlem
Köpte den digitala versionen idag på PS4 men när jag ska starta spelet står det "Det är bara användare som har en licens för det här programmet som kan starta det"
Citera
2014-04-28, 08:48
Medlem
Fiskfjolls avatar
Hur är stridssystemet? Om man skulle köpa spelet till ps3 så var man tvungen att betala för att få spela det online. Man slipper väl det på ps4:an eftersom man måste ha Playstation Plus för att lira online överhuvudtaget?
Citera
2014-04-28, 10:16
Medlem
FatherFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanrei
Köpte den digitala versionen idag på PS4 men när jag ska starta spelet står det "Det är bara användare som har en licens för det här programmet som kan starta det"

Du måste in på SquareEnix hemsida och binda spelet till ditt konto. Ungefär som du binder Blizzard produkter till ditt battle.net konto.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjoll
Hur är stridssystemet?

Som WoWs.

Citat:
Om man skulle köpa spelet till ps3 så var man tvungen att betala för att få spela det online. Man slipper väl det på ps4:an eftersom man måste ha Playstation Plus för att lira online överhuvudtaget?

Ingen koll på detta faktiskt, en bra fråga. Dock lär du nog vara tvungen att betala pay-to-play kostnaden likt förbannat?
Citera
2014-05-02, 08:04
Medlem
Hur kan de tillåta att thepowerlevel.com spammar ingame i chatten?
Citera
2014-05-02, 15:52
Medlem
arneankanns avatar
Citat:
Hur är stridssystemet? Om man skulle köpa spelet till ps3 så var man tvungen att betala för att få spela det online. Man slipper väl det på ps4:an eftersom man måste ha Playstation Plus för att lira online överhuvudtaget?

Du behöver inte Ps Plus för att spela det, men behöver betala deras månadskostnad.
Citera
2014-05-27, 09:22
Medlem
Hej, vill bara påminna om våran facebook grupp vi har. https://www.facebook.com/groups/362105493903586/

I augusti har vi tänkt träffas på Liseberg och alla är välkomna
Citera
2014-06-14, 16:25
Medlem
Köpte spelet igår. Hade en hel del strul med att komma igång men har börjat nu i alla fall. Himla mycket bökande i staden innan man får ge sig ut. Kanske jag som är lite otålig men jag vill ju se hur fightandet är!

Ska varken säga bu eller bä ännu, men jag tänkte höra med er andra innan jag levlar för långt, vilken server spelar ni på? Var finns det mest svenskar? Hörde odin var bra men där var det fullt atm
Citera
2014-06-15, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xerber
Köpte spelet igår. Hade en hel del strul med att komma igång men har börjat nu i alla fall. Himla mycket bökande i staden innan man får ge sig ut. Kanske jag som är lite otålig men jag vill ju se hur fightandet är!

Ska varken säga bu eller bä ännu, men jag tänkte höra med er andra innan jag levlar för långt, vilken server spelar ni på? Var finns det mest svenskar? Hörde odin var bra men där var det fullt atm

Var beredd på att spelet är segt i början, men det är bara att hänga i. När du nått lvl 30 och tar dig an en andra klass börjar det bli riktigt intressant.
Citera
2014-06-17, 21:55
Medlem
Elsharins avatar
Citat:

Ha lite tålamod Nu har du ju haft spelet i några dagar så vad tycker du?
Själv tycker jag storyn man följer medan man levlar är grym Så själva questandet tycker jag inte är lika tråkigt som tex WoW. Dock, när du levlar nya klasser på samma char så blir det en riktigt tråkig fate grind då du troligtvis redan gjort de flesta quester i zonerna och du får ju inga nya när du vill levla en ny klass.
Dock har det i princip alltid varit lätt att hitta partys så det går hyfsat snabbt ändå.
Själv spelar jag på Phoenix men har inte stött på en enda svensk där.
Citera
2014-06-19, 10:13
Medlem
Trudgelmers avatar
Citat:
Var finns det mest svenskar? Hörde odin var bra men där var det fullt atm

Friskyttarna finns på Cerberus. Vill du ha ett fc att spela med är du välkommen!
Citera
2014-06-23, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trudgelmer
Friskyttarna finns på Cerberus. Vill du ha ett fc att spela med är du välkommen!

Vem kan man skriva till för en invite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in