Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2022-01-08, 10:19
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det där är helt klart en överdrift. För en del kanske det är nödvändigt, ja. Men jag har gått på testo oavbrutet sedan januari 2017. För det mesta lägre doser, men även högre doser under längre perioder, och även om mina blodvärden har varit förhöjda, har det inte varit särskilt extremt. Mitt HB-värde låg på 179 som mest och vid den senaste mätningen hade jag 168. Har aldrig tömt mig på blod.

I mitt fall vill jag inte testa mig för HIV eftersom det är ett krav för att ge blod och skulle känna mig stressad i väntan på resultatet (även om jag är övertygad om att jag inte har HIV).



Men har du kollat upp dina blodvärden då? Svårt att veta om du kan hantera dessa doser under längre tid annars.

Nej det har jag inte, jag ska ta en koll i vår tänkte jag. Jag mår prima men känner litegrann att jag bär ett ansvar så att jag måste titta till det. Blir väl i mars typ.
mvh
Citera
2022-01-08, 10:57
  #110
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeXtLevel
Nej det har jag inte, jag ska ta en koll i vår tänkte jag. Jag mår prima men känner litegrann att jag bär ett ansvar så att jag måste titta till det. Blir väl i mars typ.
mvh

Låter bra! Tycker själv att du bör kolla upp det tidigare än så, särskilt om du planerar att ligga på 500mg+, men det är förstås din kropp, din hälsa och ditt val.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback