Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-10, 22:43
  #133
Medlem
Det lönade sig visst för småspararnas Hemberg att snacka skit i tv-sofforna om Avanzas konkurrenter...💰💰💰😎
https://www.expressen.se/dinapengar/...anza-avhoppet/
Citera
2018-06-04, 01:26
  #134
Medlem
Jag ogillar honom oxå. Han gör bara småspararna dummare med sina budskap.
Citera
2018-06-08, 20:34
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Philleman
Tycker han är rätt skön, vet mycket om det mesta och har inte en helt stel person PLUS att han har hängslen . Många plus i min bok
Håller med
Citera
2018-06-15, 23:23
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan70
Håller med

Han pratar ju i egen sak konstant. Det som gynnar honom och hans arbetsgivare pratar han väl om. Resten sågar han.
Citera
2020-05-20, 23:49
  #137
Medlem
LasseFranGnestas avatar
Varför jag inte gillar honom är att han kastar skit på allt och alla, skriver artiklar om konkurrenter som är DIREKT fel och han skriver om produkter dem säljer, vilket dem faktiskt inte gör och aldrig har gjort (känner folk i många av bolagen). Det verkar som att han hittar på och bara skriver skit för att skriva.

Jag gillar inte människor som klankar ner på andra för egen vinningsskull. Det är ju helt jävla uppenbart att vederbörande gör/har gjort. Tänk att bygga en hel karriär på att snacka skit om allt och alla utan att bli ifrågasatt. Endast i Sverige, helt fantastiskt men samtidigt helt ofattbart..

Mvh
Lasse
Citera
2020-06-11, 16:23
  #138
Medlem
Lätt att hoppa på andra men vi får väl se hur det blir när hängselpajasen Claes Hemberg själv blir granskad...

Affärsvärlden idag;
” Oklarheter kring Hembergs nya fond

Flera viktiga påståenden om Claes Hembergs fondbolag Neox går inte att verifiera. "Siffrorna är granskade av revisorsfirman BDO", enligt Claes Hemberg. Affärsvärlden publicerar här BDO-rapporten och där finns inget stöd för påståenden om hög avkastning.”
Citera
2020-06-11, 16:48
  #139
Medlem
Hemberg är en PK-pajas och säkert bög eller pedofil.
Citera
2020-06-11, 23:09
  #140
Medlem
Sover tönten med hängslen också eller?
Citera
2022-11-23, 07:28
  #141
Medlem
Verka vara tv4:s stammis i nyhetsmorgon, en kortväxt mupp i hängslen som tror sig veta allt.
Citera
2022-11-23, 08:33
  #142
Medlem
Jag har inget emot honom han verkar saklig och påläst. Dessutom kunnig och ganska pedagogisk. Förstår inte att folk retar upp sig på hängslena? Sen ska man ju inte ta till sig experters råd eller mening utan att bilda sin egen uppfattning för de är inga siare och har inte alltid rätt. Bilda alltid er egen uppfattning eller analys blir mitt tips.
Citera
2023-09-14, 17:51
  #143
Medlem
explorerss avatar
Claes Hemberg hoppar in i tv4 efter fem med halvskrynklig skjorta och hängslen, pratar om gårdagens nyheter, vissa gör vad som helst för att synas i ett sjunkande skepp.
Citera
2023-09-14, 18:09
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
Claes Hemberg hoppar in i tv4 efter fem med halvskrynklig skjorta och hängslen, pratar om gårdagens nyheter, vissa gör vad som helst för att synas i ett sjunkande skepp.
Hänger du inte upp dig för mycket på detaljer nu? Jag skulle nog föredra att se människan och vad den kan åstadkomma.
Visst är han framgångsrik och har ett bra analyserande sinne om än på gränsen till sarkasm kanske? Men där kan jag ha misstolkat honom. Han är inte min stora idol det ska sägas men jag tycker ändå om hans bidrag till den svenska finans-världens flora.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback