Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-14, 07:56
  #37
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
kontanter är en mänsklig rättighet, rättigheten till privatliv. rätten att inte få sina transaktioner sparade och spårbara av pisskapitalister som vill sälja dig mer skit du inte behöver. inför högre valörer!

Kontanter tillhör staten och är aldrig en individs frihet.
Citera
2018-05-14, 13:29
  #38
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Kontanter tillhör staten och är aldrig en individs frihet.

Din kropp tillhör staten lämna genast in den och få CPU enheten omprogrammerad.

Vi behöver kontanter annars är samhället för sårbart vid kris och krig. Använder nästa uteslutande kort för att det är bekvämt men jag brukar ha en eller ett par tvåhundringar i plånboken samt några tjugor i fall jag blir sugen dubbel cheeseburgare, för det är fan enklare i snabbluckan.

Nästa gång jag köper något dyrt ska jag göra det men kontanter för att tvinga systemet att acceptera det.
Citera
2018-05-20, 02:25
  #39
Medlem
Växlade tidigare på veckan min sedel hos forex. Gick hur bra som helst. Fick svenska kronor insatta på mitt bankonto på seb utan frågor var sedeln kommer från. Begärde dock leg. Frågade också om de kommer upphöra med 500-euros. Svaret va vi köper in från kund men ger inte ut.
__________________
Senast redigerad av Goldwel 2018-05-20 kl. 02:29.
Citera
2018-05-21, 00:29
  #40
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Kontanter tillhör staten och är aldrig en individs frihet.


Skapa icke-statliga kontanter då.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback