Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-10, 15:40
  #1
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Igår kröp yttligare en slämmig moderat fram och talade om för alla utslitna arbetare som inte orkade jobba fram till pensionsåldern att detta var deras eget fel. Dessa hade enligt honom inte hållit sig i form, vilken enligt honom var deras självklara plikt. Kort sagt så gav han bl.a. alla utslitna inom vården en fett långfinger, "Skyll er själva!".
Tycker ni också som vår Socialförsäkringsminister Ulf Kristersson?
Var får Nya Moderaterna tag på alla självgoda idioter?
Själv har han ju inga större problem med att slingra sig fram i livet. Jävla dynghög!
http://youtu.be/4EQ0EVlH1u4
Citera
2014-10-30, 13:39
  #2
Medlem
Aboristens avatar
Jag tycker att Kristersson verkar ganska kunnig och insatt. Betydligt varmare än Reinfeldt.
https://www.youtube.com/watch?v=-XEspk5f8sk
Citera
2015-06-18, 22:04
  #3
Medlem
Han höll ett bra tal om de röd grönas vårbudget och om de stora bristerna och den stolliga politiken.Men sedan röstade han igenom den tack vare DÖ.Sinnessjukt är ordet.Och det trots att man kallar det en skadlig politik för landet.
Citera
2015-06-23, 18:10
  #4
Avstängd
js932923943s avatar
Han är en utnyttjare av det politiska systemet, och jobbar bara som politiker för att
få en utkomst. Dvs han har ingen ideologi.

En typisk politiskt broiler, som skulle sälja sin farmor...

Riksrufflaren kallas han också av politiska motståndare.
Citera
2016-07-09, 17:27
  #5
Medlem
karlejdemyrs avatar
http://www.di.se/artiklar/2016/7/9/m...ker-med-elden/

Om folket vill något annat måste det undvikas. Konstig och grumlig ideologi
Citera
2017-05-19, 14:26
  #6
Medlem
Självgod och självgod. Jag vet inte det, men :

Häromkvällen eller kanske snarare sena eftermiddagen luktade han väldigt mycket
parfym och skrev oavbrutet på mobilen fastän det pågick aktiviteter på scenen. Men
efteråt verkade han mingla lika bra som de flesta andra ...
Citera
2017-08-25, 15:39
  #7
Medlem
Teleslingas avatar
Med tanke på hans utstuderade fastighetsfiffel så får vi hoppas att fanskapet inte blir aktuell som AKB:s ersättare. Usch!
Citera
2017-08-25, 17:03
  #8
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Med tanke på hans utstuderade fastighetsfiffel så får vi hoppas att fanskapet inte blir aktuell som AKB:s ersättare. Usch!

Vad är det han har fifflat med?
Citera
2017-08-26, 00:03
  #9
Medlem
flaess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Med tanke på hans utstuderade fastighetsfiffel så får vi hoppas att fanskapet inte blir aktuell som AKB:s ersättare. Usch!
Det hoppas jag åtminstone. För om Moderaterna i sin enfald ersätter AKB med en Fredrik Reinfeldt-kopia så kommer det här jävla skitpartiets upplösning att fortskrida framgent.
Citera
2017-08-26, 00:09
  #10
Medlem
Feministernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Igår kröp yttligare en slämmig moderat fram och talade om för alla utslitna arbetare som inte orkade jobba fram till pensionsåldern att detta var deras eget fel. Dessa hade enligt honom inte hållit sig i form, vilken enligt honom var deras självklara plikt. Kort sagt så gav han bl.a. alla utslitna inom vården en fett långfinger, "Skyll er själva!".
Tycker ni också som vår Socialförsäkringsminister Ulf Kristersson?
Var får Nya Moderaterna tag på alla självgoda idioter?
Själv har han ju inga större problem med att slingra sig fram i livet. Jävla dynghög!
http://youtu.be/4EQ0EVlH1u4

Kristensson är en svårt sjuk människa. Det är han och Reinfeldt som vill förstöra välfärden med massmigration
Citera
2017-09-01, 11:49
  #11
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Om välfärdsförstöraren Kristersson blir partiledare taktikröstar jag Vänsterpartiet.
Citera
2017-09-01, 18:58
  #12
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Självgod och självgod. Jag vet inte det, men :

Häromkvällen eller kanske snarare sena eftermiddagen luktade han väldigt mycket
parfym och skrev oavbrutet på mobilen fastän det pågick aktiviteter på scenen. Men
efteråt verkade han mingla lika bra som de flesta andra ...

Precis vad jag trodde. Hade ingen koll på "karln" tidigare men fick idag se en bild på svd.se, tror jag det var. Min första tanke var att det här är en sån där snubbe som går runt med damunderkläder. Syns lång väg. Parfym på det sen...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback