Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-04-25, 11:53
  #13
Medlem
pl00jErs avatar
Ska pissa den 10e maj (om 15 dagar). Tror ni det är chill att röka nu? Vad skulle ni göra? Senast jag rökte var 4/20. Innan dess var det några månader sedan. Är 175, väger 67, styrketränar 4-5 ggr i veckan, dricker och äter mycket.

Klarar jag mig om jag röker? Vad skulle ni gjort?
2013-04-25, 12:00
  #14
Medlem
Elvislever241s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pl00jEr
Ska pissa den 10e maj (om 15 dagar). Tror ni det är chill att röka nu? Vad skulle ni göra? Senast jag rökte var 4/20. Innan dess var det några månader sedan. Är 175, väger 67, styrketränar 4-5 ggr i veckan, dricker och äter mycket.

Klarar jag mig om jag röker? Vad skulle ni gjort?
Gett fan i att röka så klart, tänk om du torskar på pisseprovet då kan du inte på lång tid framöver njuta av en holk men om du klarar dig och pissar negativt så kan du ju köra på som vanligt . har själv sådana där pisseprov hemma som någon pundskalle stiligt och glömt kvar flera lådor faktiskt och läser man. Bruksanvisningen så finns det ett sätt att neutralisera provet och det är att hälla i Al u n i . Man ska alltså inte äta det då det är frätande utan på något sätt få i det i provet
2013-04-25, 13:01
  #15
Medlem
CB_smokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Dricka vatten är ju bevisat, du får ett rent prov för tillfället. Däremot är det inte alltid det är godkännt då dom kan se att du druckit en massa vatten på analys.

Men mina tips är inte bra, då jag alltid pissar possetivt.

Ta urin från en vän som inte brukar/missbrukar.

Jag skrev flera dagar innan.. Inte timmen innan provtillfället...
2013-04-25, 13:12
  #16
Medlem
Elvislever241s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB_smoker
Jag skrev flera dagar innan.. Inte timmen innan provtillfället...
Det tar minst 4 veckor av drogfrihet av cannabis om det inte ska synas på provet
2017-07-16, 11:36
  #17
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) (FAQ om drogtestning) ALLA frågor om drogtest! #2/LÄS 1:a inlägget /låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback