2002-11-28, 15:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Asså jag har provat Ephedra supercaps ett par gånger men den här gången petade jag 2 st på en gång och hjärtat bultar så hårt att det gör ont.. jävligt obehagligt.. undrar ifall Ephedra kanske är nåt för mig?

Tacksam för svar // Goof
Citera
2002-11-28, 15:58
äldre konto (old)
Ej medlem
Har du nåt känt hjärtfel? Peta inte mer än en i fort. så går d nog bra. Det är inte meningen att man ska må bra på dom där, utan bara bli pigg.
Citera
2002-11-28, 16:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Goof, verkar konstigt.. Kanske är bäst att du håller dig undan ifall det är så. Brukar bulta en del, men så att det gör ont har aldrig jag märkt.. men bra är det säkerligen inte..

Själv orkar jag knappt tänka på ephedra supercaps längre utan att hålla på att spy.. usch..
Citera
2002-11-28, 17:43
äldre konto (old)
Ej medlem
Har ingen hjärtfel vad jag vet iaf.. är ju 18 år så det borde jag inte ha
Asså jag kanske överdrev då jag sa att det gjorde ont men det bultar obehagligt hårt iaf.. tänkte bara om det kanske kan vara farligt.. ?
Citera
2002-11-28, 17:46
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axelklo
Goof, verkar konstigt.. Kanske är bäst att du håller dig undan ifall det är så. Brukar bulta en del, men så att det gör ont har aldrig jag märkt.. men bra är det säkerligen inte..

Själv orkar jag knappt tänka på ephedra supercaps längre utan att hålla på att spy.. usch..

Får man kanske fråga varför du bara vill spy då du tänker på dom? :roll:
Skönt att man får en eurofisk känsla av dom då man tar flera iaf.. typ som med ecstacy.. man blir lite känsligare för beröring.. ilar i hela kroppen =)
Citera
2002-11-28, 21:47
äldre konto (old)
Ej medlem
ta det försiktigt med supercapsen, dom sliter på hjärtat.
Citera
2002-11-28, 23:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goof
Får man kanske fråga varför du bara vill spy då du tänker på dom? :roll:

För många, för ofta. Bara jag tänker på den där lukten och smaken så.. uuhää! Känns som om supercaps blir sämre för varje gång man tar dem, sista gångerna så var allt bara jobbigt. Fast det kanske bara gäller mig.

De var ju ett billigt och bra alternativ till andra (illegala..) droger, men nu skulle jag inte ta emot ephedra supercaps ens om nån kastade dem på mig. :roll:
Citera
2002-11-29, 11:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Hurpass neurotoxiskt är ephedra, jämfört med amfetamin?
Citera
2002-11-29, 19:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majk
ta det försiktigt med supercapsen, dom sliter på hjärtat.

Okey tackar.. ska nog inte ta lika ofta..
Citera
2002-11-29, 22:25
äldre konto (old)
Ej medlem
Myser omkring påtänd

JAG ÄR SÅÅÅÅ PÅTÄND!!!! Yeahaaa!!!!
Citera
2002-12-02, 09:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Min erfarenhet är att ephedra skall kombineras med ngn form av aktivitet, gärna dans. Och inte för stor dos heller!

Att bara sitta i lugn och ro och ta dem leder bara till samma effekt som att dricka massa kaffe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in