Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-10, 10:27
  #13
Avstängd
rockdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jujuonthebeat
Råkade snubbla in i denna tråd idag, jag vill gärna se dokumentären men den är borttagen på youtube.. Har du kvar på din dator? - isåfall vill du ladda upp, så jag kan ladda ner?
YouTube har tagit ner den av upphovsrättsliga skäl men jag har en länk på min Instagram där du kan ladda ner den. I ett inlägg om dokumentären (med en bild på film fodralet). @envanligdag_utan_heroin är kontot, och sen inlägget hittar du om du skrollar ner lite👍
Citera
2017-03-13, 00:00
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
YouTube har tagit ner den av upphovsrättsliga skäl men jag har en länk på min Instagram där du kan ladda ner den. I ett inlägg om dokumentären (med en bild på film fodralet). @envanligdag_utan_heroin är kontot, och sen inlägget hittar du om du skrollar ner lite👍


Tack! Ska genast kolla!
Citera
2017-03-16, 18:01
  #15
Medlem
justonefix124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
YouTube har tagit ner den av upphovsrättsliga skäl men jag har en länk på min Instagram där du kan ladda ner den. I ett inlägg om dokumentären (med en bild på film fodralet). @envanligdag_utan_heroin är kontot, och sen inlägget hittar du om du skrollar ner lite👍

Hur står det till med Fredrik? Kommer ihåg att jag läste hans blogg. Finns den kvar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback