2013-04-05, 19:04
Medlem
Blåbärskungens avatar
Har ni inte sett den gamla Pamela Anderson & Tommy Lee rullen där dom gör hamburgare med krossade bbq-chips och gräs?
Citera
2013-04-05, 22:09
Medlem
Sliskas avatar
Kanske bör skrivas i den där tråden där man blivit matkulturberikad av en tjockis men det passar lika bra här. I början av en fylla satt jag och mina kamrater i klassen och käkade hamburgare. Ett riktigt monster i min klass berättar då att grillchips på hamburgare är väldigt gott. Just för att det var hon som sa att det var gott gjorde att jag inte provade i protest, men mina svagare kompisar provade detta och sa att det var jättegott
Citera
2013-04-06, 10:23
Det blev jättegott!

Hade sallad, hamburgerdressing, ketchup, cheddarost, stark taco-sås o 6-7 tortillachips på varje burgare.
Citera
2013-04-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Nacho-febern som råder i hamburgerbranchen är helt absurd! Det tillför absolut ingenting smakmässigt och plomber, tänder och tandkött riskerar att gå sönder när man tar en MANLIG tugga av sin burgare. Sluta upp med det tramset genast! Det är Satans påhitt!

McDonald's "El' Maco" är hur fin som helst utan massa jävla nachos.

Av vilken anledning skall man blanda in sån skit? Gör man så i Nacho Land? Njeeeh... tror inte det.

Smaken är som baken men jag har rätt....

Edit: nu blev jag sugen på Tacos. Voine voine!

Ska vi vara såna finns det inget direkt nacho-land, Mexico som du möjligen refererar till har ingen tradition av hårda chips utan det är något som snabbmatskedjorna infört i modern tid. Däremot tycker jag nachos kan vara riktigt gott till både det ena och det andra och vem som uppfann det är för mig av ringa betydelse.

(vad jag har hört)
Citera
2013-04-06, 15:59
Medlem
chills.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acidiferous
Nacho-febern som råder i hamburgerbranchen är helt absurd! Det tillför absolut ingenting smakmässigt och plomber, tänder och tandkött riskerar att gå sönder när man tar en MANLIG tugga av sin burgare. Sluta upp med det tramset genast! Det är Satans påhitt!

McDonald's "El' Maco" är hur fin som helst utan massa jävla nachos.

Av vilken anledning skall man blanda in sån skit? Gör man så i Nacho Land? Njeeeh... tror inte det.

Smaken är som baken men jag har rätt....

Edit: nu blev jag sugen på Tacos. Voine voine!

Att säga att nachona inte tillför något till Max nachoburgare är ju osanning. Det ger en riktig tacokänsla till den, med knapret osv. Jag fucking älskar den burgaren...... Om du tappar plomber av nachochips kanske du skulle hålla dig till buljongvatten och fiskbullar.

PS. Beställer alltid extra nachos och salsa till mina hambörjare. Mmmmmmmmmmmm.
Citera
2013-04-07, 00:35
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Chips i hamburgare funkar utmärkt kan jag tänka mig. Jag har bara provat "chips-sandwich", typ potatischips, majonnäs, skinka och ost mellan två rostbröd. Inte så nyttigt men gott!

http://en.wikipedia.org/wiki/Crisp_sandwich
Citera
2013-04-07, 02:29
Medlem
Jag och polaren gjorde en förjävla god hamburgare förra helgen. Den rekommenderas starkt!!

Recept 2 personer.

400 gr Nötfärs
1/2 påse tacokryddmix chilli & garlic
Lite salt och lite svartpeppar

Tillbehör

Bröd
Nachos
Dressing gjord på Santa marias chunky salsa blandad med philladelphia ost
Västerbottenost
Jalapenos
Rödlök
Isbergssallad

Nog ta mig fan den godaste hamburgaren jag ätit
Citera
2013-04-07, 23:30
Medlem
Customizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjooberg
Jag och polaren gjorde en förjävla god hamburgare förra helgen. Den rekommenderas starkt!!

Recept 2 personer.

400 gr Nötfärs
Lite salt och lite svartpeppar

Tillbehör

Bröd
Nachos
Dressing gjord på Santa marias chunky salsa blandad med philladelphia ost
Västerbottenost
Jalapenos
Rödlök
Isbergssallad

Den där lät jävligt värd att testa faktiskt
Citera
2013-04-08, 23:41
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjooberg

Hade troligtvis blivit ännu godare med riktiga kryddor, men visst gillar man WT-mat....
Citera
2013-04-09, 01:32
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Hade troligtvis blivit ännu godare med riktiga kryddor, men visst gillar man WT-mat....
Som chipsmackor menar du?
Citera
2013-04-09, 04:55
Medlem
Bara-Robins avatar
Citat:

Kryddpåsar och mixar = WT?

Man lär sig någonting nytt varje dag...
Citera
2013-04-10, 12:22
Medlem
Customizes avatar
Citat:

Säger han som tycker att chips, majonäs, ost, skinka är gott på en smörgås hahaha.

WT var det du skrev va.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in